Terug naar overzicht
Hey,Wij gaan in mei op huwelijksreis naar Egypte. We gaan met Thomas Cook en doen het programma Ramses: 7 nachten cruise, 2 nachten Caïro en 5 nachten strandvakantie.We betalen hier ongeveer 3.000 euro voor.Groetjes,Laurie
neem vooral niet sun world!!!Wij hadden daar ooit een 5sterren deluxe cruise geboekt en iedereen werd gewoon op een 3 sterren boot gezet...Ook een koppel op huwelijksreis..Enfin, niemand die iets zei behalve wij. We hebben achteraf wel geld terug gekregen, maar ja, dat is nu niet bepaald de huwelijksreis van uw dromen he. Eten op die boot was VRESELIJK!
Als je het avontuurlijker wil, kan je ook met Anders Reizen naar Egypte. Ik en mijn vriend hebben daar dit jaar een trekking door de Sinaiwoestijn gedaan, slapen onder de sterrenhemel, prachtige natuur, geen opdringerige Egyptenaren...en we hebben dit gecombineerd met twee dagen aan de rode zee en twee dagen Cairo, voor minder dan 1000 euro per persoon. Vliegtuig (wel zelf geboekt), maaltijden tijdens de trekking, begeleiding, kamelen,hotelovernachtingen in Dahab aan de kust en Cairo...inbegrepen.'t Is allemaal wel zeer primitief natuurlijk, maar als je eens iets anders wilt dan de platgetreden paden een echte aanrader!
Wij gaan ook naar Egypte op huwelijksreis! Wij doen dit Thomas Cook en gaan naar Sharm El Sheikh! Wij betalen +/- 1700€ voor 7 nachten! Wij hebben wel een speciale kamer aangevraagd dus was het wat duurder!GroetjesPS Wij gaan op huwelijksreis in september
wij gaan dit jaar voor de 4de keer naar egypte en hebben al verschillende plaatsen gezien in egypte en mijn voorkeur gaat naar el gouna.wij reizen altijd met neckermann maar volgens veel vrienden van ons is sunjets de goedkoopste organisatie; min punt vind ik dat je enkel via internet kan boeken en niet kan langs gaan in een kantoor.groetjes cindyen veel succes
Bedankt voor de vele reacties!Amalia