Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

8-2-2008 22:00:29
Hallo allemaal,

Mijn verloofde en ik zouden graag naar Egypte willen gaan op huwelijksreis. Is iemand van jullie daar al geweest. Welke ´formule´ of vliegmaatschappij raden jullie aan om de prijs niet al te hoog te maken en wat is de totaalprijs van zo een reis ongeveer?
Je kan ook reageren via e-mail: amalia_alonzo@hotmail.com

Alvast bedankt,
Amalia

amalia
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1155

Laurie

Meld misbruik8-2-2008 23:45:03

Hey,

Wij gaan in mei op huwelijksreis naar Egypte. We gaan met Thomas Cook en doen het programma Ramses: 7 nachten cruise, 2 nachten Caïro en 5 nachten strandvakantie.

We betalen hier ongeveer 3.000 euro voor.

Groetjes,

Laurie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik9-2-2008 17:19:42

neem vooral niet sun world!!!

Wij hadden daar ooit een 5sterren deluxe cruise geboekt en iedereen werd gewoon op een 3 sterren boot gezet...

Ook een koppel op huwelijksreis..

Enfin, niemand die iets zei behalve wij. We hebben achteraf wel geld terug gekregen, maar ja, dat is nu niet bepaald de huwelijksreis van uw dromen he.
Eten op die boot was VRESELIJK!

geertrui

Meld misbruik9-2-2008 17:37:29

Als je het avontuurlijker wil, kan je ook met Anders Reizen naar Egypte. Ik en mijn vriend hebben daar dit jaar een trekking door de Sinaiwoestijn gedaan, slapen onder de sterrenhemel, prachtige natuur, geen opdringerige Egyptenaren...en we hebben dit gecombineerd met twee dagen aan de rode zee en twee dagen Cairo, voor minder dan 1000 euro per persoon. Vliegtuig (wel zelf geboekt), maaltijden tijdens de trekking, begeleiding, kamelen,hotelovernachtingen in Dahab aan de kust en Cairo...inbegrepen.
't Is allemaal wel zeer primitief natuurlijk, maar als je eens iets anders wilt dan de platgetreden paden een echte aanrader!

anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik9-2-2008 18:43:39

Wij gaan ook naar Egypte op huwelijksreis! Wij doen dit Thomas Cook en gaan naar Sharm El Sheikh! Wij betalen +/- 1700€ voor 7 nachten! Wij hebben wel een speciale kamer aangevraagd dus was het wat duurder!

Groetjes

PS Wij gaan op huwelijksreis in september

cindy
1-6-2009
 Meld misbruik10-2-2008 0:16:11

wij gaan dit jaar voor de 4de keer naar egypte en hebben al verschillende plaatsen gezien in egypte en mijn voorkeur gaat naar el gouna.
wij reizen altijd met neckermann maar volgens veel vrienden van ons is sunjets de goedkoopste organisatie; min punt vind ik dat je enkel via internet kan boeken en niet kan langs gaan in een kantoor.
groetjes cindy
en veel succes

amalia
24-5-2008
 Meld misbruik11-2-2008 8:27:38

Bedankt voor de vele reacties!

Amalia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums