Terug naar overzicht
Nele,een hele goeie keuze!Vind het trouwens een hele mooie collectie...Daar ga je zeker en vast in stralen!groetjes,Els
Het is een heel mooi kleed,je mag terecht fier zijn!!Het mijn kan je bewonderen op bellice.nl , bellice collectie,2de pag,3de kleedje.Graag uw mening.grtz
Sarah,ook het jouwe is echt zeer mooi... Ik ben alleen geen grote fan van die handschoentjes...Groetjes,Nele
Ik ook nie echt,heb die dus ma gelaten,ik heb dinsdag mijn eerste pas beurt om hem in te maken.grtz
Nele,wanneer trouw je? Ik op 18 juli 2008.grtz
Klein vraagje: wat heeft je kleed gekost?
Hey lore,die van nele of die van mij?Vind de hare ook heel mooi.Heb vandaag trouwens eerste pasbeurt gehad,voelde me geweldig!!Grtz sarah
Ik bedoelde die van Nele. Vindt het een hele mooie collectie, precies niet van een bekend merk, vandaar mijn interesse. Wil eerst weten wat de prijzen zijn, voor ik tot het verre Kortrijk rij.De jouwe (Sarah) is ook mooi, maar ietsie minder mijn stijl.Groetjes
Dag dames!Sarah, ik trouw op 2 mei en alles komt zo ontzettend dicht bij! We hebben reeds veel gedaan, moeten nog veel doen, en we geraken er wel...Lore, de jurken zijn eigen ontwerpen van de winkel, vandaar dat ze inderdaad niet van een bekend merk zijn - maar ze werken ook samen met andere ontwerpers. Mijn kleedje heeft 1025 euro gekocht: volledig op maat gemaakt. Ze zijn ook heel vriendelijk en eerlijk.Groetjes en heel veel succes,Nele