Terug naar overzicht
Hoi Sophie,Mijn kleed bestaat uit een top en een rok. Het topje is van Rembo en de rok van Linea. De rok is nog van vorige collectie, dus van vorig jaar en telkens ik hem aan mag doen krijg ik kriebels. Ik vind hem prachtig. Tis een mini-sleep met een soort "enveloppe-systeem" vanachter. Het topje is van de nieuwe collectie van dit jaar (Rembo) en het past perfect samen. Ik kan niet wachten tot ik het in april opnieuw mag gaan passen!!Groetjes en veel succesMieke
Hoi Sophie,Mijn kleedje is ook van Linea en ik ben er écht heel tevreden mee, nog geen seconde getwijfeld! Veel succes!!groetjesGaëlle
Prachtige jurken van Linea!!!geniet ervan !!!!Joyce
Hallo,Wij trouwen op 10 juni en mijn top en rok zijn beide van linea. Ik vind ze prachtig, geniet maar.
Hallo Sophie,Ook ik heb gekozen voor een rok en top van Linea. Ben hiervoor in de winkel te Leuven geweest en was ook heel aangenaam verrast door de service ze daar gaven ! Stonden dadelijk klaar om alles aan en uit te trekken, ook lingerie werd voorzien, mooie bijpassend trouwschoenen en een speld om men haar omhoog te houden. Ik was al helemaal in de stemming ! Zeker aan te raden !Geniet er maar met volle teugen van !Greets,Ingrid