Terug naar overzicht
ik vind dit een super mooie zaal, was mijn topfavoriet mr helaas was ik te laat. Heb wel een tijdje terug op dit forum gelezen dat er wel wat klachten waren. Ze waren er blijkbaar niet al te vriendelijk en bv mensen uitnodigen vanaf het dessertenbuffet mag ook niet van de baas omdat hij dat fuifachtig vind. Je kan altijd eens gaan kijken en zelf oordelen hé.Succes
Een vriendin van mij trouwt daar, en haar kennende zal het wel in orde zijn. Wat ze wel zei is dat de tuin niet echt zuid gericht is.... Zij doen een buffet, en zijn heel vriendelijk onthaald.Groeten,Karolien.
We hebben beslist: het is de Grote Stove geworden. Ik kan al bijna niet meer wachten!
Wij zijn er in september 07 getrouwd en het was SUPER! De zaal was perfect eten was super. Zelf zijn we horeca mensen en kennissen en familie uit horeca en gastronomie en die waren vol lof over eten en bediening! Nathalie en Stefan horen sindsdien ok tot onze vriendenkring...
tof dat ik nog eens iets positief hoor, want volgend jaar huw ik daar ook, ik ben er wel zelf nog niet geweest maar de zaal sprak me zo aan dat we die meteen gekozen hebben
Wij zijn naar de grote stove gaan kijken in zuienkerke. Er zouden 160-180 genodigden zijn. Wij hebben gemerkt dat er in de zaal een uitsprong is, waardoor er een aantal mensen een beetje apart zouden zitten van de rest, zodat die een beetje afgescheiden zitten. Heeft er daar al iemand ervaring mee, met deze opstelling of zit iedereen toch in de grote zaal ?
Hey wij zouden daar ook trouwen is er daar een idee oeveel het ongeveer zou kosten voor 30 man Groetjes