Terug naar overzicht
HeyIk ben deze week ook eens met mijn vriend op zoek geweest en wij hebben er mooie gevonden in de 'club'. Die is voor zover ik weet in Wijnegem Shoppingcenter. Het is wel zowat Middeleeuwse stijl maar wel heel mooi om te presenteren. In AVA vonden wij idd ook maar enkele 'saaie' exemplaren.
CLUB is er ook in leuven. ik ben gisteren ook naar de ava gaan zien...maar niks gevonden...ik twijfel nog tussen twee ideetjes:1 een kamerscherm maken met allemaal fotos en zo en dan dar ook plaats voorzien voor berichtjes...of 2. een mooi foto-album van Hema... en dan zelf op voorhand hier en daar wat versiering in plaatsen, zoals de fotos dat we gaan maken voor de uitnodigingen en zo...
HeyIk ben zelf ook nog op zoek naar een gastenboek maar wij hebben nu beslist om dit zelf te maken. We laten bij een fotograaf de foto die op onze uitnodiging staat op de voorkant van een standaard fotoalbum drukken. op deze manier wordt het heel persoonlijk. Misschien ook een ideetje voor jullie?Groetjes,Kimberly31-05-2008
hallo,ik vond via een of andere website (op den duur weet je niet meer wat of waar..) een link naar een site met DVD babbelboxen. In de trant van bij Man bijt hond. Er staat dus op je feest een soort camera-praatbox waar je gasten een boodschap kunnen inspreken ipv neer te pennen. Dit wordt dat op een DVD gebrandt. lijkt ons een superidee. En je zet zoiets ook sneller op om naar te kijken dan een boek denk ik (en neemt minder plaats in ;-) )In 't begin van de avond is 't misschien allemaal beetje stijfjes maar naarmate het feestgedruis feller wordt zal ook de commentaar en de gelukwensen losser worden (hopen we)http://www.dvdbabbelbox.be/ hier vind je normaal alle info.kost 299€ (als ik me niet vergis), ok duurder dan een boek, maar ons lijkt het wel origineler en leuker, maar dat maakt ieder voor zichzelf uit hedikke knuffelveronique