Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kan iemand me gelukkig maken?

9-2-2008 20:32:37
Zal ff vertellen wat er gebeurt is... Aangezien we een beperkt budget hebben ben ik gaan rondkijken voor een 2dehandsjurk. Ben enkele maanden geleden bij een meisje de 'OLGA' van PRONOVIAS gaan passen. En ik wist het direct... dit was 'm! Maar helaas was er een hele grote plek (van saus denk ik) op het kleed, die er met de droogkuis niet uitgaat. De plek is echt heel erg in t zicht. Nu was mijn vraag of iemand van jullie ook trouwt in mijn droomkleedje en dit verkoopt of eventueel verhuurt voor een mooi prijsje? Ik zou je heel erg dankbaar zijn. Het kleedje is van collectie van 2007. Ik heb maatje 36-38 en ben 1.68m.
Groetjes Ann
evertsann@hotmail.com

Ann
9-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1388

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik9-2-2008 21:11:45

Hey,

ik heb even gegoogeld en blijkbaar is er op ebay eentje te koop, wel van Engeland denk ik. De mat staat er in het engels bij maar op het eerste zicht zit de maat er niet ver af denk ik. Misschien ben je hier iets mee. Je gaat naar de site van ebay, dan bij zoeken geef je gewoon olga pronovias in en dan komt het tevoorschijn. De jurk is van een particulier en ongedragen. Ik hoop voor jou dat het iets opleverd. Hou ons op de hoogte, moest het bingo zijn dan wil ik de jurk samen met jou wel gaan oppikken ;)

Groetjes,
Isabel

cindy
1-6-2009
 Meld misbruik10-2-2008 0:08:10

neem eens een kijkje op www.kapaza.be
veel keuze.
groetjes en succes in uw zoektocht
cindy

Elke
20-6-2008
 Meld misbruik18-2-2008 20:07:11

He Ann, ik ben ook getrouwd in een kleedje van Pronovias, dus ik kan jou misschien uit de nood helpen. Mijn kleedje is wel van de collectie van 2005 maar is tijdloos. het is een kleed uit een stuk met bustier. Als je foto's en meer info wil, stuur dan gerust een mailtje naar elke.vandervelpen@telenet.be
De prijs is zeker bespreekbaar ... hopelijk kan ik je gelukkig maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info