Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen om zeep :-(

9-2-2008 22:02:00
Omdat mijn trouwschoenen wat knelde boven op mijn voet dacht ik van ik doe ze naar de schoenmaker om op de leest te zetten. Dat had ik beter niet gedaan. Het is toch niet normaal dat er dan overal plooien in het leder zitten??? Hij zegt dat je dat nooit van te voren weet en het afhangt van welk soort leer het is. Weet er iemand een oplossing om ze misschien toch nog te redden? Want ik zie het niet zitten om terug naar Van Loock te rijden en er nog eens zoveel geld aan te geven. Alle suggesties zijn welkom.
Groetjes

anja
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 920

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik10-2-2008 9:20:12

Hey Anja,
Wat rottig zeg... Het is inderdaad altijd een risico om fijne schoenen op de leest te zetten, als het leer niet flexibel genoeg is, scheurt het gewoon. Mijn mama heeft het ook meegemaakt en toen heeft de schoenmaker haar voor een stuk vergoed.

cindy
1-6-2009
 Meld misbruik10-2-2008 20:45:50

ik vind dat hij u op voorhand had moeten informeren over de risico's en dan kon je zelf beslissen of je die ook nam.
dus ik zou er hem over aanspreken en moet hij maar delen in de kosten , elke zelfstandige heeft een speciale verzekering voor als er iets misloopt .
heb zelf ook een eigen zaak wel in een andere sector maar toch.
hoop u geholpen te hebbben

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-2-2008 22:48:16

vb een droogkuis heeft daar een verzekering voor..

vraag het anders eens bij van loock. ze hebben daar zelf een schoenmaker. misschien dat ze daar een oplossing weten!

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik11-2-2008 9:04:47

wat jammer! maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat er middeltjes bestaan om dit ongedaan te maken! bovendien zal het van de goodwill van de schoenmaker afhangen of hij zal tussenkomen in de kosten, want van de verzekering zal het niet komen. er is nl altijd een vrijstelling in dergelijke verzekering, en die zal garantie zeker hoger zijn als de waarde van jouw schoenen!
succes ermee!

Natascha
7-6-2008
 Meld misbruik12-5-2008 11:02:02

Dat is inderdaad niet echt prettig!Zou er zelf ook niet mee kunnen lachen,Van Loock is ten slotte niet echt de goedkoopste!!!
Heb zelf ook mijn trouwschoenen gekocht bij hen,op het moment dat ik ze ging kopen zaten ze heel goed.Maar nu met de warmte knellen ze een beetje.Dacht ook even om ze naar de schoenmaker te brengen ,maar dat doe dus precies beter niet.Dan maar elke dag een uurtje thuis mee rondlopen in de hoop dat ze dan wat rekken!?Ik zou toch een naar Van loock rijden en vragen of zij een oplossing weten.Alvast veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...