Terug naar overzicht
Hey Anja,Wat rottig zeg... Het is inderdaad altijd een risico om fijne schoenen op de leest te zetten, als het leer niet flexibel genoeg is, scheurt het gewoon. Mijn mama heeft het ook meegemaakt en toen heeft de schoenmaker haar voor een stuk vergoed.
ik vind dat hij u op voorhand had moeten informeren over de risico's en dan kon je zelf beslissen of je die ook nam.dus ik zou er hem over aanspreken en moet hij maar delen in de kosten , elke zelfstandige heeft een speciale verzekering voor als er iets misloopt .heb zelf ook een eigen zaak wel in een andere sector maar toch.hoop u geholpen te hebbben
vb een droogkuis heeft daar een verzekering voor.. vraag het anders eens bij van loock. ze hebben daar zelf een schoenmaker. misschien dat ze daar een oplossing weten!
wat jammer! maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat er middeltjes bestaan om dit ongedaan te maken! bovendien zal het van de goodwill van de schoenmaker afhangen of hij zal tussenkomen in de kosten, want van de verzekering zal het niet komen. er is nl altijd een vrijstelling in dergelijke verzekering, en die zal garantie zeker hoger zijn als de waarde van jouw schoenen!succes ermee!
Dat is inderdaad niet echt prettig!Zou er zelf ook niet mee kunnen lachen,Van Loock is ten slotte niet echt de goedkoopste!!!Heb zelf ook mijn trouwschoenen gekocht bij hen,op het moment dat ik ze ging kopen zaten ze heel goed.Maar nu met de warmte knellen ze een beetje.Dacht ook even om ze naar de schoenmaker te brengen ,maar dat doe dus precies beter niet.Dan maar elke dag een uurtje thuis mee rondlopen in de hoop dat ze dan wat rekken!?Ik zou toch een naar Van loock rijden en vragen of zij een oplossing weten.Alvast veel succes!