Terug naar overzicht
voor 1800 zal je geen ian stuart vinden. je mag 2000 tot 2500euro rekenen.Maar met zo'n budget kan je echter wel vrijwel elk ander merk kopen. Alleen vankets valt in zelfde prijsklasse als stuart.
Hallo,Ik heb enkel nog maar positieve reacties gehoord over clair de femme hier op het forum. Ook van mensen die reeds getrouwd waren. Ben er ook zelf geweest en heb mijn kleed er besteld en ben nog steeds zeer positief. Ik denk dat er over het algemeen overdreven prijzen gevraagd worden voor trouwkledij gewoon omdat we dat nu eenmaal willen betalen. Maar ik denk dat de kleedjes daarom niet beter van kwaliteit zijn. En eerlijk gezegd zagen de kleedjes bij Clair de femme er ook niet goedkoper uit dan elders hoor!
Hey!Een Ian Stuart vind je inderdaad pas vanaf 2000 euro denk ik! (Maar jammer genoeg niet beperkt tot 2500 euro zoals hier gezegd wordt. Er zijn nog duurdere van dit merk..)Ik heb een Ian Stuart van 2500 euro!Veel succes!
dag liesbeth,wij trouwen 6 juni 2009 en ben van plan om ook naar clair de femme te gaan voor mijn jurk, mijn vraag is of ze daar nederlands praten daar ik maar weinig frans kan.je kan mij altijd mailen op cindy.lifestyle@telenet.bebedankt
Hey liesbethWij trouwen op 14 juni 2008.Was ook direct verkocht aan de jurken van Ian Stuart, ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar ze zijn echt wel de moeite waard. De mijne kost 3000 euro, maar ze zin echt wel de moeite waard.Groetjes Kelly
mijn kleed van ian stuart was 2100 euro.
Hey Liesbethik ben op 16 juni getrouwd in de jurk Jardin van Ian StuartDe prijs was 1800 euroje kan mijn kleed zien opwww.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl valt dus net in je budget :-)groetjesChristel