Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

23-02-2008

10-2-2008 17:06:29
Hoi medebruidjes,
ben begonnen aftellen bij 309dagen, nu zijn t er nog 13. Kan ni eten, ni slapen, en toch kijk ik er zo naar uit. Begin nu al spontaan van geluk te wenen als ik denk aan die dag. Zit nu alleen een beetje met het weer. Weet er iemand een goede betrouwbare site voor weersvoorspellingen? In de winter verwachten we wel elk soort van weer, maar regen hadden we liever niet gehad.
Veel voorbereidingsplezier en geniet er van, t zal om zijn voor je het weet.
vele groetjes

annemie
23-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 962

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik10-2-2008 17:34:57

www.bdb.be . Dan klikken op weerbericht en dan op weer. Dan krijg je het weer voor de komende dagen en meteen onderaan staat er of de voorspelling al betrouwbaar is of niet... Voor mijzelf staan er nog 6 dagen op de teller en het belooft volgende zaterdag een fantastisch zonnige dag te worden: koud maar gans de dag zon, het is als een droom :-)
Geniet van het verdere aftellen! Het gaat supervlug hoor...
Lien
16.02.2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-2-2008 18:17:51

Hey annemie,
Als je op google weersverwachting en gemeente intypt kan je op zoover kijken,die kijken 2 weken vooruit,is redelijk betrouwbaar,hier in belgie weet je nooit,ma dan heb je een idee.
Ik hoop dat het weer is gelijk dit weekend?zou ideaal zijn hé.
Grtz sarah

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-2-2008 21:21:25

www.hln.be

joke
16-2-2008
 Meld misbruik11-2-2008 11:14:40

Lien,

jullie trouwen ook op de 16e! Wij dus ook... Ik hoop echt dat we het weer van dit weekend nog een keertje gaan overdoen.
Waar trouwen jullie? Wij in de Sint Andrieskerk te Antwerpen.

Veel plezier op jullie grote dag!
Joke

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik11-2-2008 22:44:53

amaai ik moet er nog altijd 215 dagen over doen om eindelijk ja te zeggen. ik hoop dat mijn dag even rap komt als die van julllie!

grts cindy 12/09/08

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik12-2-2008 15:20:43

Voor de bruidjes die in febrari trouwen:

ik heb al meer dan een jaar het gevoel dat het zonnig gaat zijn de zaterdagen van februari!!! Ik had ook nog gelijk! (Ben de 2de febrauri getrouwd, en het was super slecht weer de dagen ervoor, maar de zaterdag super goed!)
Dus februaribruidjes: jullie gaan gewoon geluk hebben met het weer!

Veel plezier nog,
Sheron
2-2-8

annemie
23-2-2008
 Meld misbruik12-2-2008 22:34:23

Hoi,
zijn nu weer een paar daagjes dichter en één voorspelling die veertien dagen vooruitkijkt geeft een wolkje met erachter de zon. Voorloopig nog geen regendruppels, dus ik hoop dat het zo blijft. Koud mag t zijn, maar zou t erg jammer vinden als t moest regenen :(. Nog paar daagjes geduld:)
Groetjes en merci voor de links

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...