Terug naar overzicht
www.bdb.be . Dan klikken op weerbericht en dan op weer. Dan krijg je het weer voor de komende dagen en meteen onderaan staat er of de voorspelling al betrouwbaar is of niet... Voor mijzelf staan er nog 6 dagen op de teller en het belooft volgende zaterdag een fantastisch zonnige dag te worden: koud maar gans de dag zon, het is als een droom :-)Geniet van het verdere aftellen! Het gaat supervlug hoor...Lien16.02.2008
Hey annemie,Als je op google weersverwachting en gemeente intypt kan je op zoover kijken,die kijken 2 weken vooruit,is redelijk betrouwbaar,hier in belgie weet je nooit,ma dan heb je een idee.Ik hoop dat het weer is gelijk dit weekend?zou ideaal zijn hé.Grtz sarah
www.hln.be
Lien, jullie trouwen ook op de 16e! Wij dus ook... Ik hoop echt dat we het weer van dit weekend nog een keertje gaan overdoen.Waar trouwen jullie? Wij in de Sint Andrieskerk te Antwerpen.Veel plezier op jullie grote dag!Joke
amaai ik moet er nog altijd 215 dagen over doen om eindelijk ja te zeggen. ik hoop dat mijn dag even rap komt als die van julllie!grts cindy 12/09/08
Voor de bruidjes die in febrari trouwen:ik heb al meer dan een jaar het gevoel dat het zonnig gaat zijn de zaterdagen van februari!!! Ik had ook nog gelijk! (Ben de 2de febrauri getrouwd, en het was super slecht weer de dagen ervoor, maar de zaterdag super goed!)Dus februaribruidjes: jullie gaan gewoon geluk hebben met het weer!Veel plezier nog,Sheron2-2-8
Hoi,zijn nu weer een paar daagjes dichter en één voorspelling die veertien dagen vooruitkijkt geeft een wolkje met erachter de zon. Voorloopig nog geen regendruppels, dus ik hoop dat het zo blijft. Koud mag t zijn, maar zou t erg jammer vinden als t moest regenen :(. Nog paar daagjes geduld:)Groetjes en merci voor de links