TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tamara
|
11-2-2008 14:20:06
Hoe moeilijk het ook lijkt, probeer je daar niet te druk over te maken. De kleedjes worden niet voor niets zolang op voorhand besteld. Kop op!
|
|
karlien
28-6-2008
|
11-2-2008 15:44:03
Hey Kim; ik trouw ook op 28 juni, maar mag pas 14 mei de eerste keer gaan passen.(kleed is toch ook al besteld in oktober) Dus ik vermoed dat je echt wel nog tijd hebt hoor! Van welke lijn is het? Mijn zus heeft haar kleed maar 3 maand voor datum besteld, dus ik zie niet echt een probleem bij jou. Het komt wel in orde! Groetjes
|
|
Kim
28-6-2008
|
11-2-2008 15:46:02
Mijn kleedje is van Linea Raffaelli.. Vind het gewoon superlastig dat het nog niet in orde is! Ben tenslotte in oktober gaan kiezen.. Maar kom, zal er mij nie te druk in maken.. Wel niet gemakkelijk :-).. Is er bij jou al veel in orde? Groetjes, Kim
|
|
karlien
28-6-2008
|
11-2-2008 16:02:50
Linea Raffaeli kun je idd zéér snel krijgen hoor. Maar begrijp dat je het lastig vindt. Bij ons zijn de belangrijkste dingen al beslist: zaal ligt al lang vast, bufet is gekozen, kleed en kostuum zijn besteld, gemeentehuis ligt vast... We gaan nu dringend kijken naar de ringen, en zodra we weten of we een viering mogen doen, bestellen we de uitnodigingen (die we EINDELIJK gekozen hebben. Hoever staan jullie? Groetjes
|
|
Kim
28-6-2008
|
11-2-2008 19:01:26
Kan je Linea heel snel krijgen? Oef een ganse geruststelling!!!! Bij ons is het meeste in orde.. Gaan dit weekend zien voor mijn ventje zijn kostuum en binnen een paar weken naar de kostuums voor de suite.. Voor de rest is bij ons alles in orde, enkel nog de uitnodigingen.. Nu kan het aftellen beginnen hé! Ik vind het zooooo spannend!!
|
|
sarah
17-5-2008
|
12-2-2008 7:57:13
volgens mij moet je die bruidskleren zo lang op voorhand bestellen ivm transportkosten. (hoe meer kleedjes, hoe minder transport)
Ik ben er van overtuigd, dat als het snel moet gaan het ook snel kan gaan...
mijn eerste pas was ook een ramp! Ian stuart had het plezant idee om juist mijn kleed wat te veranderen.. bloem op mijn poep ipv voorkant, iets wat open moest vallen viel niet open etctera... ik hoop ook nog steeds op een goede afloop. Je kan wel zeggen dat je er niet te veel aan gaat denken, maar ik zal toch pas gerust zijn als ik het de volgende keer met eigen ogen kan zien. Eigenlijk mag je nog blij zijn dat je een nieuw kleed krijgt... bij mij gaat de winkel het vermaken en dus moet je nog maar afwachten he!
Succes meisje!
|
|
Kim
28-6-2008
|
12-2-2008 8:23:31
Amai das nog erger!!! Maar kom, ze hebben het tegen mij ook gezegd, niet panikeren! Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan hé! Ik zal ook pas gerust zijn alst volledig in orde is! Hopelijk komt het bij jou ook in irde! Nog heel veel succes!! Groetjes, Kim
|
|
emilie
|
12-2-2008 10:03:40
hey, hier krijg is stress van, want mijn eerste pas is pas een maand voor onze trouw... Wat als er iets mis loopt?
|
|
Kim
28-6-2008
|
12-2-2008 10:07:53
Ik zou toch een vroegere pas aanraden hoor! Je weet nooit hé! Ik dacht ook nie dat er een probleem ging zijn maar je ziet.. Pas op, over het algemeen loopt alles wel goed hé!! Tmoet weer lukken dat het bij mij is denk ik dan ;-)
Groetjes....
|
|
Lieselot
|
12-2-2008 13:59:59
mijn 1e pas is ook maar een maand voor de trouw, nu enkel nog maar maten genomen, en de 2e keer is slechts een week ofzo voordien... ik denk dat ze teveel tegenkomt dat iemand nog veel vermagert ofzo met gevolg dat paar keer moet aangepast worden?
|
|
Lieselot
|
12-2-2008 14:00:14
mijn 1e pas is ook maar een maand voor de trouw, nu enkel nog maar maten genomen, en de 2e keer is slechts een week ofzo voordien... ik denk dat ze teveel tegenkomt dat iemand nog veel vermagert ofzo met gevolg dat paar keer moet aangepast worden?
|
|
Lieselot
|
12-2-2008 14:00:28
|
|
Lieselot
|
12-2-2008 14:00:42
|
|
Lieselot
|
12-2-2008 14:00:55
|
|
sarah
17-5-2008
|
12-2-2008 14:19:00
ja grellig he... ik vraag mij ook af 'waarom weeral bij mij'
ik had op voorhand dus het voorgevoel dat er iets mis was met mijn kleed, dacht eerst dat het niet besteld was ofzo.
dus ikke met mijn aanstaande zogezegd voor hem gaan kijken en zo terloops eens naar mijn kleed gevraagd. ja zeg... had ik nog gelijk ook!!!
|
|
Kim
28-6-2008
|
12-2-2008 14:26:17
Ik had ook een voorgevoel maar ik dacht dat het eerder ging zijn dat ik er niet meer inkon of zoiets ;-)! Maar kom, ga kalm blijven en volgende week ns bellen om te zien of het besteld is! Meer kan ik niet doen hé, en dan hopen dat in orde is volgende keer!!
|
|
Freya
24-5-2008
|
13-2-2008 18:55:49
Hoi, Dat heb ik ook meegemaakt !!!!!!!!!!!!!! MAAR geen paniek, mijn eerst pasdatum was 9 januari 2008,(we trouwen 24/05/08) mijn kleed was ook te kort, wij hadden niets gezegd bij de bestelling omdat het paskleed lang genoeg was. Ze hebben in de winkel eerst wat moeilijk gedaan maar ze hebben uiteindelijk een nieuw besteld. Ze hadden mij gezegd dat ze eind februari zouden bellen, als het kleed binnen is. EN ze hebben mij gebeld en ik heb op 1 februari al het nieuwe kleed gepast !! DUS GEEN PANIEK, het gaat echt snel. VEEL SUCCES !! Freya
|
|
Eva
14-6-2008
|
13-2-2008 21:21:00
Ik denk niet dat ik bang moet hebben dat mijn kleedje te kort gaat zijn. Eerder te lang. Ben maar 1.60 klein....... hahahahah
|
|
Eva
14-6-2008
|
13-2-2008 21:21:16
Ik denk niet dat ik bang moet hebben dat mijn kleedje te kort gaat zijn. Eerder te lang. Ben maar 1.60 klein....... hahahahah
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|