Terug naar overzicht
hallo,In Brugge is er een tweedehands bruidswinkel, echt de moeite, neem eens een kijkje op hun website www.debruidsschat.be Veel succes gewenst
Hallo Liese, ik heb een bruidsjurk te koop van linea rafaelli( zit nog in de collectie van 2008) maat 42 maar is maar 1m74, moet wel zeggen ik heb de jurk vrij hoog moeten optrekken omdat ik er anders ging op trappen.Het is een ivoorkleurige jurk, kan je misschien iets specifieker zijn naar het model toe, wat je precies zoekt ?groetjes Kellyreeds 137 dagen gehuwd
@ Kelly. Ik heb geen specifieke voorkeur. Sowieso ga ik platte schoenen dragen anders ben ik groter dan mijn ventje dus de lengte zal misschien wel lukken. Kan je me fotootje doormailen ? Of graag jouw emailadres zodat ik je kan contacteren.
Hallo,Ik verkoop mijn bruidsjurk van Linea Raffaelli, maat 38-40 (retouches kan je altijd laten doen). Ben zelf maar 1m65 maar jurk is vrij lang en had hakken aan van een 5-tal cm. Kan steeds foto's doormailen. Indien nodig mail je me maar op nelegoffin@hotmail.com
is die 2dehandswinkel in brugge echt de moeite om naartoe te rijden?