Terug naar overzicht
Hey,Ik had dit weekend een Mylene-avond en daar verkochten ze een (nieuw) product. Je brengt dit aan en na een uur of 12 begint je huid wat te kleuren. Je doet dit in verschillende stappen en eens je de kleur bruin genoeg vind, stop je en herhaal je af en toe zodat de kleur blijft. Groetjes,Kim
Je hebt nu ook gekleurde bodylotions en gekleurde dagcremes. Na enkele keren aanbrengen zie je al verschil!Ik gebruik het de hele winter door!
Hoi. Toevallig kom ik even op de site (ben al in 2006 getrouwd) en zie je berichtje. Destijds heb ik "airbrush-tanning" gedaan om ook wat bruiner te zien. Is ontzettend goed meegevallen. Je laat dit best 1 à 2 dagen voordien doen en bij het douchen op de trouwdag zelf, nergens hard op wrijven (met je zeep en washandje) zodat je geen plekken krijgt. Ik heb het op voorhand eens getest omdat je 3 tinten bruin had en wat bij mij zou passen. Je moet eens op google kijken waar je allemaal moet op letten. Je moet je eerst scrubben, dan laten spuiten en dan niet meer te fel op plaatsen wrijven tijdens het douchen en zo van die dingen. Maar uit ervaring kan ik zeggen: het is zeer tof, zeer goed en niemand zag dat het niet echt was en mijn sproeten bleven beperkt (wat met de zonnebank niet lukte). Veel succes!
Hallo,ik ben professioneel visagiste en ik gebruik voor modellen bruiner te maken vaak de face and body foundation van MAC. Deze kan je op de huid heel natuurlijk aanbrengen, blijft goed zitten en geeft een mooi kleurtje.Meer info www.levisage.be Groetjes, Caroline
Hoi hoi,Ik heb een beetje hetzelfde probleem gehad als jij en heb dat met een self tanner van Jafra opgelost.. Ik had vroeger ook andere producten geprobeerd maar ik vond dat die zo stonken.. Dat is met deze niet het geval.Zeker een aanrader!! Geen vlekken en je ziet niet geel ( want dat kan ook nog gebeuren hè).. Veel succes Groetjes