TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
9-5-2009
|
11-2-2008 19:01:15
Sorry voor de typfout,zal een beetje rap geweest zijn,ik bedoel natuurlijk nieuwsgierig :-)
Ann
|
|
romina
27-6-2009
|
11-2-2008 19:23:41
Hoi,
beter te vroeg dan te laat he ;-) Zelf trouwen we 27 juni 2009 en zijn ook aan de voorbreidingen bezig. Zaal ligt vast, fotograaf ook. Dj hebben we al veel info over gezocht en twijfelen nu nog wat tss enkelen.
Groetjes
|
|
Karen
4-7-2008
|
11-2-2008 19:24:22
Nog een klein typfoutje: 'groete' i.p.v 'grote';-) En nee hoor, jij bent helemaal niet te vroeg bezig met je huwelijk! Dat is doodnormaal! En dan ben je in ieder geval goed voorbereid voor je grote dag! In ieder geval, veel succes met het plannen en geniet ervan!! Karen (04/07/08)
|
|
Gitte
25-7-2009
|
11-2-2008 21:49:08
Hoi Ann,
Ik denk dat je gewoon nooit te snel kan zijn met plannen... Wij trouwen juli 2009 en hebben de feestzaal,dj en fotograaf al. het is gewoon leuk om daar mee bezig te zijn, al denk ik soms dat ik er te hard in op ga :-)
Groetjes Gitte
|
|
Tamara
|
11-2-2008 22:48:34
Je kan met zo'n dingen nooit te vroeg zijn. Wij hebben onze zaal en fotograaf anderhalf jaar op voorhand vastgelegd. Eén van de zalen was zelfs al bezet!
|
|
Liese
9-5-2009
|
12-2-2008 9:25:37
Hoi Ann!
Wij trouwen ook op 09/05/2009 en ik ben ook nieuwsgierig hoe ver andere koppels staan met de voorbereidingen! Wij zelf hebben net de zaal vastgelegd, maar voor de rest nog niks geregeld. Mei 2009 lijkt nog heel ver weg, maar ik ben zoals jij, sinds we verloofd zijn wil ik alles organiseren en regelen, en liever gisteren dan morgen :)!
Waar trouwen jullie eigenlijk? Wij in Bree (Limburg) en ons feest is in de Baenwinning (Diepenbeek).
Veel succes en hou me op de hoogte!
Liese xxx
|
|
Liese
9-5-2009
|
12-2-2008 9:25:51
Hoi Ann!
Wij trouwen ook op 09/05/2009 en ik ben ook nieuwsgierig hoe ver andere koppels staan met de voorbereidingen! Wij zelf hebben net de zaal vastgelegd, maar voor de rest nog niks geregeld. Mei 2009 lijkt nog heel ver weg, maar ik ben zoals jij, sinds we verloofd zijn wil ik alles organiseren en regelen, en liever gisteren dan morgen :)!
Waar trouwen jullie eigenlijk? Wij in Bree (Limburg) en ons feest is in de Baenwinning (Diepenbeek).
Liese xxx
|
|
Liese
9-5-2009
|
12-2-2008 9:26:05
Hoi Ann!
Liese xxx
|
|
Cedric
|
12-2-2008 14:39:05
Beste
In de eerste plaats al proficiat met jullie aanstaand huwelijk. Hebben jullie al aan een dj gedacht? Wij zijn namelijk een bedrijf die licht, geluid en discobar levert voor verschillende evenementen. Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend. Voor meer informatie en foto's kan u altijd onze website eens bekijken. www.partylighting.be
Voor een vrijblijvende offerte mag u ons altijd contacteren.
Mvg Partylighting
|
|
OLIVIER
|
12-2-2008 18:47:14
Beste Ann,
Ook wij wensen jullie een grote proficiat met jullie aanstaand huwelijk.indien u nog geen fotograaf of videograaf hebt neem dan gerust een kijkje op : www.mediacarservice.be
mvg, Mediacarservice
|
|
Marie
5-10-2008
|
12-2-2008 20:05:32
hey, ik trouw zelf dit jaar nog, maar een vriendin van mij trouwt ook op 9 mei 2009!!!!Bij haar ligt enkel de zaal vast. Dikke proficiat trouwens.
|
|
Ann
9-5-2009
|
12-2-2008 21:31:01
Hallo allemaal,
Bedankt voor juulie reacties,is echt heel tof om te lezen!!!
Liese,heel leuk dat jullie op dezelfde dag als ons trouwen!! Wij trouwen in Buggenhout (Oost-Vlaanderen) voor de kerk en onze feestzaal (gaan we deze week definitief vastleggen)is zaal REBLO in Lebbeke. De fotografe ligt ook al vast,dit is een vriendin van mijn zus en de DJ is een vriend van ons. Wel gemakkelijk als je zo wat vrienden kan inschakelen :-)
Ik kijk ontzettend naar ons huwelijk uit en vind het echt super om alles te organiseren,al ben ik er wel al van geschrokken hoeveel er eigenlijk komt bij kijken!!!
Nog veel succes en plezier met jullie voorbereidingen en hou me op de hoogte hé!!!
Groetjes Ann
|
|
cien
9-5-2009
|
12-2-2008 23:24:21
hey ann:)
wij trouwen ook op die dag (en tis volle maan dan:))
kerk ligt al vast,feestzaal zijn we al heel druk achter aant zoeken want daar moet je echt snel voor zijn! de rest ben ik al wel me ebezig,hoe vroeger hoe beter he:)
groetjes en gratz:)
|
|
Liese
9-5-2009
|
13-2-2008 10:16:38
Hoi Ann en Cien,
gaat het dan volle maan zijn? Super! Ik hoop echt dat het mooi weer zal zijn!
Wat het vastleggen van de kerk betreft: moet je daar ook zo snel mee zijn als bij een zaal?
Waar trouw jij Cien?
Groetjes! Liese
|
|
Mieke
|
13-2-2008 12:09:32
Hallo!
Wij trouwen op 22 augustus 2009 en zijn ook al volop met de voorbereidingen bezig. Ik ben nu een maandje bezig maar heb eigenlijk al heel veel vastgelegd: kerk, zaal, dj, ceremoniemeester, fotograaf, videograaf, livemuziek kerk, paarden en koetsen en kleed!!! Jaja, ik weet het, ik ben er heel vroeg bij, maar beter te vroeg dan te laat hé. Daarbij komt nog dat wij vanaf eind dit jaar ons volledige huis gaan renoveren en dan zal ik bitter weinig tijd hebben voor de voorbereidingen van de trouw. Het is toch zo'n zalige tijd hé, al die voorbereidingen... Ik geniet er echt van!
Mieke
|
|
Debby
8-8-2009
|
25-3-2008 10:44:10
Hey wij trouwen op 8/8/2009. Hebben de zaal al vastgelegd en als het goed is de kerk ook!Het enige probleem was dat de pastoor vroeg om hoe laat de kerkdienst zou plaatsvinden..maar aangezien we nog niet weten om hoe laat we voor het gemeentehuis kunnen trouwen is dit toch een beetje moeilijk, maar zodra ik een bevestiging krijg van de pastoor is dit voor ons ook geregeld! Moesten jullie (voor diegene die de kerk al hebben vastgelegd) er even langstgaan?Of is dit ook pas einde van het jaar? Voor de rest ben ik nog met vanalles bezig, tot grote ergernis van mijn ventje,want hij zegt dat je voor alles nog tijd genoeg hebt!Dus heb de voorbereidingen op een laag pitje gezet...zullen wel zien! En in augustus vliegen we er weer in!!
Groetjes, Debby 8/8/2009
|
|
Cindy
22-8-2009
|
28-4-2008 22:02:53
je bent zeker niet te vroeg ze!! ben al blij dat ik niet alleen ben. ik trouw nl ook pas volgend jaar (22 augustus 2009) en de zaal ligt ook al vast!! mijn ventje zit nu in kosovo voor zijn werk dus nu ist iets rustiger. ben echt blij dat ik deze site gevonden heb. nu kan ik er ook eens met andere mensen over babbelen.. groetjes cindy
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|