Terug naar overzicht
Hallo,Op onze uitnodiging zijn het ook mijn twee kindjes die het aankondigen.Er staat op wij kondigen aan dat papa en mama naar het gemeentehuis gaan de familienaam was ons al gegeven maar nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven.Wij vonden dat een gepasr tekstje,hopelijk heb ik je wat kunnen helpen.Groetjes 01/08/08
hey carla,wij hebben ook 2 kindjes, en hebben ook hetzelfde tekstje als inge, maar hebben de oudste ook de uitnodiging zelf laten ontwerpen. zijn daarmee naar de drukker gegaan, en gingen daar iets mee doen ( gingen wel het origineel behouden).morgenvroeg mag ik de proefdruk gaan bekijken, ben is benieuwd wat ze er van gemaakt hebben!!groetjes sofie
Hey carla,wij willen ons dochtertje het zogezegd laten aankondigen op de uitnodiging,het word iets als:"Hey,psst....ik ga iets verklappen!!Papa en mama gaan in het huwelijksbootje stappen"Succes,sarah18/07/08
Hey Carla, dit zal je niet veel helpen maar ik heb ook dit idee met het verschil dan dat wij beiden al eens zijn getrouwd geweest en allebei kids hebben. Wij trouwen ook dit jaar en had ook graag de aankondiging door onze kinderen laten gebeuren. Dus moest ik nog een ideetje hebben of misschien van iemand anders krijgen (alle hulp is welkom ...)zal ik het zeker niet nalaten het door te sturen naar jou. Alvast veel succes met het zoeken naar een leuke aankondiging ... Groetjes, Fabienne.
heyook wij hebben 2 kindjes en wij hadden een foto van de kindjes op de voorkant gezet en daar staat bij 'ja het is echt waar papa en mama trouwen met elkaar'dan de binnen kant gewoon wanneer waar en hoe laat .grtjs
Dag Carla,Onze kindjes kondigen ook ons huwelijk aan op de binnenkant van de uitnodiging sttat dan .. Elyne en Rune zijn blij u het huwelijk aan te kondigen van hun ouders:Patsy en Michael ...datum en uur...en onderaan fotokes van de kids in bruidstenue .. was de moeite alleen al om doe getrokken te krijgen..Groetjes, Patsy 17/05/08
Wij hebben het heel simpel gehouden. Op de voorkant staat een foto van ons handen, tis te zeggen mijn vriend heeft mijn hand vast en op onze handen ligt er van onze 2 kids één handje op met onze verlovingsring aan. Erboven staat dan mama en papa trouwen en eronder de datum. Op de achterzijde staat dan waar en wanneer enz.Groetjes Nathalie