Terug naar overzicht
Je moet eens kijken op de website van Linx (linx-fashion.be). Daar staan wel een paar algemene prijzen vermeld. Maar ik heb de indruk dat de suitekledij bijna evenveel kost als de bruidsjurken!
Mijn mama heeft suitekledij van Linea en je mag toch rekenen op een goede 500 euro (voor een broek, topje en sjaal). Als je wil dat de de suitekledij in het 'lang' is, betaal je inderdaad al vlug evenveel dan een trouwkleed...els, (30 mei 2008)
hallo,mijn mama heeft een schoon ensembeltje van linea raffaelli (paars en mooi lol) en het kost haar iets van een 800 euro.Dus goedkoop is anders hé.Ach ja, ik trouw toch maar één keer beste mama.Katiawww.filip-katia.bruiloftsite.nl
Hallo!Mijn mama heeft ook een ensemble (rok, top en kort vestje) en dit was zo een 650 euro...Groetjes,Kim
hey, mijn mama heeft ook ensemble van linea rafaelli. Zij heeft een rok, een topje en een sjaal. Zij betaalde 950 euro, maar in deze prijs zitten de schoenen en sierraden ook in... Weet niet wat de kleren apart hebben gekostgroetjes
mijn mama heeft €850 betaald voor rok, top en sjaal. Maar het is heel mooi en het zeker waard.
ge kunt dingen vinden vanaf 400euro ze van linea. Schoenen van linea zo'n 170euro. Naar't schijnt zouden ze bij www.anne-sophie.be ook linea verkopen. Is een outlet store maar wie weet nu of da de collectie van vorig jaar was. Is natuurlijk stukske goedkoper dan.Succes