Terug naar overzicht
De Iberostar ketens van Neckermann zijn ook een echte aanrader!!
dag Annop www.vakantiereiswijzer.nl kan je de reiservaringen van hotels lezen Wij boeken nu geen één hotel meer, vooraleer eerst die site te raadplegen :-)vele groetjeschristel
idd zoals christel zegtwww.zoover.nl www.tripadvisor.com www.vakantiereiswijzer.nl Alle hotels staan hierop en soms wel meer als 100 reacties
Hoi Ann,Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een riu hotel, als wij op vakantie gaan nemen we altijd een hotel van riu en wij zijn daar heel tevreden over.Groetjes,Sarah
Hey Ann,wij kiezen ook steevast voor een Riu, maar je moet wel effe uitkijken, want ik de Palace is het vaak stijf. Dwz iedere avond met das dineren.Voor mij hoeft het niet in short, maar iedere avond een das, vind ik toch overdreven.Dus mss wel eens navragen.Weet niet welke kant van de dominicaanse je gaat, maar ik zat 6 jaar geleden in de RIU Merengue en was dik inorde (zijn er zelfs al 2 keer geweest!), maar was Puerto Plata en zijn niet zo'n mooie witte stranden.In Punta Cana zijn de stranden wel heel wit en mooi en daar hebben we gezeten in Bavaro Princess en dat was ook onwaarschijnlijk leuk en goed hotel...Maar zolang je in een 5* blijft kan je daar niet slecht zitten hoor!groetjes,Jill
Hoi,Je kan ook eens een kijkje nemen op www.forumdomrep.com Wijzelf gaan naar de Iberostar Bavaro