Terug naar overzicht
Hoi kathleen,ik weet niet of jij het ver vind,maar het oud kasteeltje(ook wel het oud ziekenhuis genoemd) in leut,Zijn daar vorige week gaan zien,zelfs in de winter is het daar mooi.Da gaat ook onze locatie worden.Veel succesgrtz sarah
hey,zoals sarah zegt is het in Leut heel mooi om foto's te maken. Wij zijn daar vorig jaar in juni geweest en onze foto's zijn heel mooi geworden.Ze zeggen dat het aan de spaenjerd ook heel mooi is.als je wilt kan ik je wat foto's laten zien.groetjes Wendy
Hallo Kathleen, bij ons staan ook nog 87 dagen op de teller, wij trouwen in Kinrooi en willen onze foto's maken aan de grindgaten in geistingen of in Heppenneerd (Maaseik) onder aan de maas.Of als jullie tot Kinrooi willen komen aan het strandje of Thorn (het witte stadje). Dit is wat wij in gedachten hadden. Maar voor het geval dat het zou regenen zijn wij nog op zoek naar een binnen locatie.Groetjes,Ann10 mei 2008
bedankt voor de reacties. wij hadden al vaker gehoord dat er mensen waren die hun foto's hebben laten nemen bij de spaenjerd of bij het tegelhuisje. ik denk dat we best binnenkort zelf eens een kijkje gaan nemen. thorn is ook nog niet zo ver. Leut vinden we zelf wel al wat te ver. we hebben eerst getwijfeld of we onze foto's al gingen nemen voordat we echt getrouwd waren maar hebben beslist om het toch maar niet te doen. daarom dat we wat beperkter zijn in de tijd.