Terug naar overzicht
Hey!Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar waar dit juist is!Wij trouwen ook in Aalst, op 28 juni! Jullie? Wij zitten wat "geblokkeerd" ivm trouwlocatie.. Jij soms nog goeie ideekes? We hebben niet zoveel tijd (max 2.5 uur)...Alvast bedankt!!Kim
dag Liesjeik ben ook van Aalst maar zou echt niet weten waar dat station ligt zenne, zelfs nog nooit van gehoordIk zou zeggen, bel eens naar de info balie op het stadhuis. Zij zullen dat zeker weten !wij zijn getrouwd op 16 juni en echt, heel de dag regen regen :-((wij zijn foto's gaan maken in het museum en aan de oude vismijnHet goeie aan het museum is dat er ook het carnavalmuseum is, mega tof voor foto'sen buiten kan je als het goed weer is ook nog leuke foto's makenGroetjeschristel
het rangeerstation is volgens mij onder de viaduct...
Hey bruidjes allemaal,Wij trouwen op 7 juni, nog kleine 4 maandjes.; de stress komt al ze pff, net zoals jullie ben ik op zoek naar lokatie we zouden graag moderne fotos hebben, dus als je ideetjes hebt wij trouwen in Erpe-mere..Wie zin heeft om te mailen , steeds welkom sarah@dataprint.begroetjes en allemaal veel succes xx
Hey,Onze fotograaf heeft afgeraden om daar foto's te nemen.Het is een heel mooie locatie, we hebben reeds foto's gezien van mensen die we kennen.Het probleem is dat dit verboden terrein is, je mag hier normaal gezien niet op, het is er enorm vuil dus gevaarlijk voor je kleed en er zitten krakers dus je moet oppassen van eventuele spuiten enz...We zijn dus toch maar van het idee afgestapt.Gelukkig had mijn fotograaf een eigen locatie in Letterhoutem.Anders zou ik niet aarzelen voor ergens te zoeken naar oude boerderijtjes of hoevetjes, molens en dergelijke...En vraag het zeker eens aan je fotograaf die zal zeker en vast andere locaties kennen.GroetjesNathalie080808
Het rangeerstation is idd onder de viaduct. Ik heb daarvan al foto's gezien en met die roestkleuren (koperbuizen) en zo, da's wel heel mooi!!Als je houdt van het 'station' gegeven, kan je misschien ook Kerrebroek nemen. (Aan de Ledebaan)Goede andere ideeën in de buurt van Aalst zijn, (zoals hieronder reeds gezegd) de molens (in de molen in mere aan de langemunt kan je mooie foto's nemen voor als het minder mooi weer is), de fabriek van schotte, den osbroek en de gestjes als je het wat 'natuurlijker' wil, de markt zelf op zaterdag (altijd leuke foto's), ...Wij hebben onze foto's in de paddenhoek genomen, driehoek aalst, lede, erpe-mere ... ook heel natuurlijke omgeving.veel plezier vrijdag!!Elke