Terug naar overzicht
HeyWij hebben gekozen voor het lettertype Lucida Calligraphy. Hiervoor moet je wel de tekst wat groter schrijven anders is minder duidelijk.GroetjesKimberly31-05-08
ik weet niet of de pc om hem af te drukken van de drukker is of van jullie, maar je kan een lettertype ook bijvoegen op een pc.jullie hebben precies toch al 1 pc met dat lettertype. dan kan je zonder problemen dat kopieren en op de andere zetten.Als je wil zet ik hier straks of morgen de uitleg op van hoe je dat moet doen. of je stuurt een mailtje (hideeausdenbergen@hotmail.com)GroetjesHeidi13/09/2008
Kijk anders eens op www.dafont.com . Hier staan echt superveel lettertypes op, die gratis te downloaden zijn.Succes ermee!Caroline
Wij hebben Zapfino gekozen... Een heel sierlijk lettertype... Denk wel dat dit enkel een mac lettertype is
wij gebruiken Vivaldi, ook een heel sierlijk lettertype, maar vooral omdat het &-teken daar gewoon een E lijkt en als je het op zen zij legt een A is, en mits dit de eerste letters van onze namen zijn vond ik dat super leuk :d En dit is dan ook ons Logotje voor de trouw. GrtzAnn 06/09/2008
Dag Liesbet,Wat grappig .. wij hebben voor hetzelfde lettertype gekozen! En inderdaad dat kan je op elke pc zetten dus ik zou je keuze niet zo maar laten vallen. Ben wel wat curieus. Als je wil mag je je ontwerp eens naar me mailen (nadine@ad-ict.be)Groetjes & succes verder!
Hey,Ik denk dat wij ook dit font hebben.Normaal kan je dat op het internet downloaden. Tik eens in op google "free fonts" + naam lettertype. Normaal zijn er wel enkele websites waar je dit dan gratis kan downloaden. Meestal zit er dan ook een instructie bij waar je het bestandje dan moet plaatsen. Ik heb het al eens geprobeerd en het is me gelukt.Groetjes,Laurie
Ik weet dat mijn vriend voor onze website de tekst als een afbeelding had gezet odmdat een of ander programma dat lettertype niet herkende...