Nu Online
Momenteel zijn er 366 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lettertype uitnodiging - Bradley Hand ITC

13-2-2008 8:32:05
Hoi bruidjes,

Ik wou even informeren naar het lettertype dat jullie gebruiken voor jullie trouwuitnodiging. Wij maken onze uitnodigingen zelf en voorlopig staat mijn keuze op Bradley Hand ITC.
Echter op de PC die we gaan gebruiken om onze uitnodigingen te maken / af te drukken kent dit lettertype niet.
Graag jullie keuze of oplossing voor dit probleem.

bedankt !!

Liesbet
17/05/2008

Liesbet

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 4293

Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik13-2-2008 9:03:00

Hey

Wij hebben gekozen voor het lettertype Lucida Calligraphy. Hiervoor moet je wel de tekst wat groter schrijven anders is minder duidelijk.

Groetjes

Kimberly
31-05-08

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik13-2-2008 9:16:44

ik weet niet of de pc om hem af te drukken van de drukker is of van jullie, maar je kan een lettertype ook bijvoegen op een pc.
jullie hebben precies toch al 1 pc met dat lettertype. dan kan je zonder problemen dat kopieren en op de andere zetten.
Als je wil zet ik hier straks of morgen de uitleg op van hoe je dat moet doen. of je stuurt een mailtje (hideeausdenbergen@hotmail.com)

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik13-2-2008 9:29:13

Kijk anders eens op www.dafont.com . Hier staan echt superveel lettertypes op, die gratis te downloaden zijn.

Succes ermee!
Caroline

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik13-2-2008 11:57:16

Wij hebben Zapfino gekozen... Een heel sierlijk lettertype...
Denk wel dat dit enkel een mac lettertype is

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik13-2-2008 11:57:31

Wij hebben Zapfino gekozen... Een heel sierlijk lettertype...
Denk wel dat dit enkel een mac lettertype is

Ann

Meld misbruik13-2-2008 12:54:54

wij gebruiken Vivaldi, ook een heel sierlijk lettertype, maar vooral omdat het &-teken daar gewoon een E lijkt en als je het op zen zij legt een A is, en mits dit de eerste letters van onze namen zijn vond ik dat super leuk :d En dit is dan ook ons Logotje voor de trouw.

Grtz
Ann 06/09/2008

Nadine

Meld misbruik13-2-2008 16:14:33

Dag Liesbet,
Wat grappig .. wij hebben voor hetzelfde lettertype gekozen! En inderdaad dat kan je op elke pc zetten dus ik zou je keuze niet zo maar laten vallen. Ben wel wat curieus. Als je wil mag je je ontwerp eens naar me mailen (nadine@ad-ict.be)
Groetjes & succes verder!

Laurie

Meld misbruik13-2-2008 17:52:56

Hey,

Ik denk dat wij ook dit font hebben.
Normaal kan je dat op het internet downloaden. Tik eens in op google "free fonts" + naam lettertype. Normaal zijn er wel enkele websites waar je dit dan gratis kan downloaden. Meestal zit er dan ook een instructie bij waar je het bestandje dan moet plaatsen. Ik heb het al eens geprobeerd en het is me gelukt.

Groetjes,

Laurie

Stephanie
17-5-2008
 Meld misbruik20-2-2008 12:36:09

Ik weet dat mijn vriend voor onze website de tekst als een afbeelding had gezet odmdat een of ander programma dat lettertype niet herkende...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info