Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoektocht naar schoenen

13-2-2008 9:38:33
Hoi iedereen,

ik heb hier op de site gelezen dat er mooie trouwschoenen bestaan van Elsa Rainbow of zo iets maar waar kan ik die vinden? Naar het schijnt zou er een winkel in Roeselare zijn maar kent iemand de naam en eventueel het adres? Of zijn er nog andere winkels die dit verkopen in regio Brugge-Gent? Ik heb wel al mijn jurk dus weet ik niet goed of ik zomaar overal terecht kan.

Bedankt!
Annelies

Annelies
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 494

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik13-2-2008 10:08:31

awel ik heb een goede tip, je moet wel effe rijden maar dat haal je er dubbel en dik uit.
in de winkel merrie mie (www.merriemie.nl ) verkopen ze schoenen aan 50€ , k heb de mijne daar gekocht voor 54€ en echt super mooie.
als je er van de bruidswinkel neemt ben je minstens 150€ kwijt en in een schoenwinkel kan je er geen witte of lichte vinden met ook een lichte zool (en niets zo afstotelijk als een bruidsschoen met zwarte zool of gekleurde hak ☺

succes

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik13-2-2008 10:14:50

Hey,

Ik heb schoenen van elsa rainbow gekocht bij Gabrielli in Roeselare. De schoenen zelf hebben 115€ gekost wat ik echt meevallen vindt. Je kan de schoenen achteraf nog laten kleuren in een kleur dat je zelf wilt (gewoon stof meegeven) en dit kost 30€. Mijn mama gaat ook schoenen kopen van elsa rainbow voor onder haar suitekleed, zij gaat ze van de eerste keer al laten kleuren. (http://www.gabrielli-roeselare.be/ )

Hopelijk ben je er iets mee.

Groetjes, Katrien

nancy
24-5-2008
 Meld misbruik14-2-2008 12:32:53

Hallo,

in de nieuwe zomercollectie die nu in de schoenwinkels staan, is het volop mode van witte schoenen. Na wat speurtocht, moet er toch iets te vinden zijn die past. Onder je trouwkleed, zie je bijna weinig van je schoenen. het bijzonderste is dat je er goed in voelt.

Succes
nancy 24/05/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...