TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-7-2008
|
13-2-2008 16:14:29
Hoi lily,ik heb een ander vraagje voor je. Ik trouw ook op 18 juli,ik dacht al dat ik de enige was! Wat hebben jullie al gedaan en wat moet er nog gebeuren? Alvast bedankt. grtz sarah
|
|
lily
18-7-2008
|
13-2-2008 16:30:33
Hoi Sarah,
Ahaaa, nog ééntje voor 18 juli ! Wat wij al gedaan hebben : - trouwdatum vastgelegd op gemeentehuis, volgende maand gaan we dan in ondertrouw. We moeten dan gewoon even 14 dagen van te voren bellen, en dan zorgen zij voor alle documenten. Enkel de namen van de getuigen nog doorgeven dus. Het huwelijk op zich is gratis in Nijlen, zelfs het trouwboekje moeten we niet betalen ! - De zaal is vastgelegd (all-in bruidsformule eten en drank) - dj is vastgelegd - datum bij naaister is vastgelegd (ik laat mijn kleed maken) - (voorlopige) lijst van genodigden opgemaakt
Wat we nog niet gedaan hebben, maar al wel rondgekeken : - trouwringen - kostuum bruidegom - vervoer (maar dat vragen we een stadskoetsier die we heel goed kennen) - schoenen - bruidsboeket - kapster/visagiste
euhhhh ... ben ik nog iets vergeten ???
|
|
sarah
18-7-2008
|
13-2-2008 17:01:41
Dit hebben wij al gedaan: -Zaal(ook all-in) -dj -fotograaf -deze week is m'n kleed besteld
Wa nog te doen: -kleding van m'n man -kleding dochtertej( zij is bruidsmeisje) -trouwringen -ondertrouw doen we volgende week -....
Wat we in zutendaal moeten betalen weet ik nog nie,ga daar deze week voor bellen,maar je hoort bedragen tot 200 euro,ben benieuwd.
De bedankjes (of doen jullie dat niet?) grtz sarah
|
|
lily
18-7-2008
|
13-2-2008 17:20:57
Hoi Sarah,
onze fotograaf zal mijn toekomstige schoonbroer zijn. En, idd, nog kleding voor mijn zoontje. Wat de bedankjes betreft zullen wij waarschijnlijk een mooie trouwfoto nemen met een mooie tekst. Voor de rest trouwen wij eigenlijk héél budgetvriendelijk hoor, geen trouwfeest met een massa mensen, maar een etentje met ouders/getuigen en 's avonds een soort van dansfeest (receptie met hapjes, bruidstaart en middernacht buffet met broodjes, alles à volonté) Oh ja, en voor de kerk trouwen doen we ook niet, been there, done that ..
groetjes, Lily
|
|
sarah
18-7-2008
|
13-2-2008 17:41:37
lily,waren we ook eerst van plan,maar dat was gerekend buiten de mening van m'n (toekomstige) schoonma, omdat wij ook met beperkt budget zitten,betaald zij ons avondfeest,vind da een hele mooie cadeau. Met gevolg dat we nu met +/- 100man zitten.Bij ons is het dus heel de reutemeteut,heb dus heel wa meer te organiseren dan ik dacht,Zijn nog ma net begonnen,zaal stond wel vast eind vorig jaar. Heb je dan samen met een naaister een kleed ontworpen? grtz sarah
|
|
Karen
4-7-2008
|
13-2-2008 17:45:32
Hey Lily,
Fijn te horen dat er ook mensen van Nijlen zijn. Wij trouwen ook alleen voor de wet in het gemeentehuis van Nijlen. Maar dan wel 2 weken eerder als jullie, op 4 juli! Wist niet dat het niets kost voor ons. Moet je echt niets betalen? En wanneer doe je best ondertrouw? Groetjes, Karen
|
|
lily
18-7-2008
|
13-2-2008 18:01:25
@ Sarah, Ik had een foto die ik van het internet haalde doorgemaild naar de naaister, zij maken dan zelf het patroon, en voor de stof zorg ik zelf. Daar kan je zo duur en goedkoop in gaan als je zelf wilt verzekerde ze me. Ik ging bij Axsent in Nijlen, had er al veel goeds over gehoord, en mijn tenue word véééél goedkoper dan in de winkel hoor !
@ Karen, trouwen in Nijlen is absoluut volledig gratis, geen trouwboekje te betalen en voor de geboorteaktes etc zorgen zij zelf. Het enige wat ik moet doen is 14 dagen voor we in ondertrouw willen gaan even een seintje geven en dan zorgen zij dat alles klaarligt. Wel moet je de paspoortgegevens van de getuigen meenemen. Wij zijn eerst de datum gaan vastleggen, en zij hebben dan onze paspoortgegevens genoteerd, de rest gaat vanzelf dus. Ik dacht dat je tot enkele weken (2 of 3) voor het huwelijk je ondertrouw kan doen. Maar wij doen dit lekker eerder ;)
|
|
sarah
18-7-2008
|
13-2-2008 18:10:41
Ik heb na lang zoeken en twijfelen mijn droomjurk uit de collectie van bellice gevonden (bellice.nl,2de pag. 3de kleedje). Het moest deze week besteld worden anders was het te laat grtz sarah
|
|
Karen
4-7-2008
|
15-2-2008 17:11:47
Hey Lily,
Lees hier net op de site dat jullie je feest ook houden in de Nova. Wij ook! En ons feest zal ook budgetvriendelijk zijn! En bovenal vind ik die dame ook heel vriendelijk! Dus het zal wel een schitterend feest zijn!! xxx
|
|
fiona
|
22-3-2008 13:15:59
Hallo Lily,
Ik ben thuiskapster mijn naam is Fiona Het bruidskapsel inclusief proef kost bij mij €45 Ik neem dan zelf speltjes mee en dan kunnen we kijken wat er bij U staat en dan kunt U als U het zou willen het een dagje in laten zitten. De prijs van de visagie op de dag zelf en proef is € 20 Als U nog vragen heeft mag U mij altijd emailen. Ook doe ik het verzorgen van de handen en nagels verdere informatie hierover staat op www.care4hair.come2me.nl Mvg, Fiona Ras
|
|
fiona
|
22-3-2008 13:16:12
Hallo Lily,
Ik ben thuiskapster mijn naam is Fiona Het bruidskapsel inclusief proef kost bij mij €45 Ik neem dan zelf speltjes mee en dan kunnen we kijken wat er bij U staat en dan kunt U als U het zou willen het een dagje in laten zitten. De prijs van de visagie op de dag zelf en proef is € 20 Als U nog vragen heeft mag U mij altijd emailen. Ook doe ik het verzorgen van de handen en nagels verdere informatie hierover staat op www.care4hair.come2me.nl Mvg, Fiona Ras
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|