Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatieve zaal leuven

13-2-2008 16:55:59
Wij plannen een huwelijk in oktober-november 2008 en zijn nog op zoek naar een zaal. liefst geen klassieke locatie. De regio zijn de regio's leuven, leuven-brussel en regio lummen. (families van Brasschaat en Maasmechelen en zelf wonen we in Herent bij Leuven...)
Thx voor elk idee!!!

Kathleen
18-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 796

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik13-2-2008 20:54:21

Als je geen al te grote groep hebt, kan je eens bij Natur Natur (Korbeek-Dijle) kijken. Zij hebben een hele mooie schuur, naast de Dijle.

Miet
28-6-2008
 Meld misbruik17-2-2008 11:54:18

hoi,

ik weet niet wat je bedoelt met geen 'klassieke locatie', maar wij trouwen in de Business Lounge in het stadion van OHL te Heverlee (juist op de grens Heverlee-Leuven). héél grote zaal en je mag er je ding doen en zelf een traiteur kiezen.
groetjes,
Miet
28 juni 2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...