Terug naar overzicht
Halo vero,dan denk ik dat die nog moeten binnenkomen bij veritas, ik heb zaterdag bij ons in Genk witte en ecru kleur vastgehad.Succes grtz Sarah
je kan ook, zoals ik deed, losse pareltjes kopen en deze over schuivertjes schuiven. wel pareltjes waar zo'n schuivertje door kan...
Hey Véro,Van waar ben je?In Antwerpen op de Meir heb je een klein winkeltje "Claire's" of zoiets. Achteraan rechts in de winkel vind je verschillende mooie (en goedkope) speldjes.groetjes
In bruidswinkels verkopen ze meestal ook dergelijke accessoires (maar misschien betaal je er daar wel meer voor dan in een andere winkel). Claire's is een keten en vind je dus in de meeste grote steden. Groetjes!
Ik heb bruidskralen besteld via internet. Dat zijn kleine pareltjes die bevestigd worden met een magneetje. Zeer mooi!
Goedemorgen,Ik heb een soort van 'steen'...lijkt op een diamant dat je in je haar moet draaien. Ik ben van bruidskapsel veranderd en heb die dingen eigenlijk ook niet meer nodig. Zijn nog nieuw en komen van veritas. Nog in verpakking