Terug naar overzicht
ik krijg al zenuwen in uw plaats....HEEL VEEL SUCCES ZATERDAG!!!vergeet uw verhaal niet te komen doen he achteraf
Alvast een dikke proficiat. Geniet van jullie (zonnige) trouwdag! Groetjes Evy
dag DinaDie spanning is inderdaad niet te doen hé!In alle geval, hoe veel of hoe weinig je vrijdagavond ook zal slapen, de dag van de trouw leef je een hele dag op je adrenaline en loop je spontaan een hele dag te lachenik vond het echt de mooiste dag van mijn leven, mocht ik nog maar eens :-)alvast een dikke proficiatgroetjesChristelgetrouwd op 16 juni
HoiWat spannend zeg nog maar 2 dagen ik was al blij dat mijn teller op 100 dagen stond vandaag,alvast een heel mooie dag gewenst en geniet ervan he de zon zal er al zijn dat is toch heel fijn he grts
geniet er maar ongelofelijk van want het is echt een zalige dag! En trek je er idd niets van aan als je niet kan slapen de vrijdag want daar merk je de dag zelf toch niets van:-)... en het is veel te vlug voorbij..Groetjes
Ik ben een medebruidje voor nu zaterdag Dina!!!! Ik ben er helemaal klaar voor... Straks ga ik mijn jurk nog eens gaan passen en meteen menemen (op Valentijn, kan het romantischer?)... Voor de rest lijkt me alles in orde... Het weer zal alleszins prachtig zijn. Winters koud maar heel de dag zonnig!!! Geniet van je dag, ik ga dat ook doen, en laat ons afspreken dat we erna ons verhaal eens komen doen hé :-)Veel liefs en veel succes!Lien
aaaaaaaaaaaaaah dina!!! ik zou gek worden!!!!voor mij zijn het nog 112 dagen...lijkt dan wel erg veel!!!heel veel succes en liefde wens ik je...
Alvast proficiat he. Geniet ervan !!! En kom zeker vertellen hoe het was en als je foto's online zet wil ik zeker eens gaan kijken (en ik niet alleen denk ik).groetjes,Valerie