Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 2 dagen!!!

14-2-2008 8:49:00
hoi hoi beste medebruidjes,
het begint nu wel heel spannend te worden want zaterdag is het zover!!!
zijn er bruidjes die dan trouwen? en ook zoveel spanning? laat het me weten dan kunnen we de spanning delen!!!
gr dien

dina
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 906

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-2-2008 8:53:28

ik krijg al zenuwen in uw plaats....

HEEL VEEL SUCCES ZATERDAG!!!

vergeet uw verhaal niet te komen doen he achteraf

evy
1-3-2009
 Meld misbruik14-2-2008 8:57:35

Alvast een dikke proficiat. Geniet van jullie (zonnige) trouwdag!

Groetjes Evy

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik14-2-2008 9:27:25

dag Dina

Die spanning is inderdaad niet te doen hé!

In alle geval, hoe veel of hoe weinig je vrijdagavond ook zal slapen, de dag van de trouw leef je een hele dag op je adrenaline en loop je spontaan een hele dag te lachen

ik vond het echt de mooiste dag van mijn leven, mocht ik nog maar eens :-)

alvast een dikke proficiat

groetjes
Christel
getrouwd op 16 juni

Sa
24-5-2008
 Meld misbruik14-2-2008 10:11:39

Hoi

Wat spannend zeg nog maar 2 dagen ik was al blij dat mijn teller op 100 dagen stond vandaag,alvast een heel mooie dag gewenst en geniet ervan he
de zon zal er al zijn dat is toch heel fijn he

grts

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik14-2-2008 13:02:45

geniet er maar ongelofelijk van want het is echt een zalige dag! En trek je er idd niets van aan als je niet kan slapen de vrijdag want daar merk je de dag zelf toch niets van:-)... en het is veel te vlug voorbij..
Groetjes

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik14-2-2008 13:43:18

Ik ben een medebruidje voor nu zaterdag Dina!!!! Ik ben er helemaal klaar voor... Straks ga ik mijn jurk nog eens gaan passen en meteen menemen (op Valentijn, kan het romantischer?)... Voor de rest lijkt me alles in orde... Het weer zal alleszins prachtig zijn. Winters koud maar heel de dag zonnig!!! Geniet van je dag, ik ga dat ook doen, en laat ons afspreken dat we erna ons verhaal eens komen doen hé :-)
Veel liefs en veel succes!
Lien

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik14-2-2008 20:01:08

aaaaaaaaaaaaaah dina!!! ik zou gek worden!!!!voor mij zijn het nog 112 dagen...lijkt dan wel erg veel!!!
heel veel succes en liefde wens ik je...

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik15-2-2008 7:29:17

Alvast proficiat he. Geniet ervan !!! En kom zeker vertellen hoe het was en als je foto's online zet wil ik zeker eens gaan kijken (en ik niet alleen denk ik).

groetjes,
Valerie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...