Terug naar overzicht
wij zijn daar eens naar een feest geweest en ik moet zeggen, die stoelen zijn me echt niet opgevallen hoordenk dat dit in een lege zaal anders over komt dan in een zaal vol mensen
Idd een prachtige zaal!Ook onze stoelen zijn niet zo mooi dus huren we stoelen en stoelhoezen.De goedkoopste in de buurt is gastro service voor 3.5euro/stoel in St-Andries.Niet zo goedkoop maar naar sfeer toe toch heel wat extra!
Hej AnnAls je nog opzoek bent naar en idee voor stoelen luister eens bij nostalgic-cars zij helpen je dit wel oplossen het is een bedrijf waar je voor alles terecht kunt en zij lossen dus ook alles opwww.nostalgic-cars.be groetjes Karin
ik zou ook stoelen met hoezen gaan huren. ofwel hoezen alleen als dat erover gaat!Stoelen maken uw zaal wel af he...
Hey,Misschien moet je helemaal niets aan de stoelen doen maar iets ander versieren in de zaal dat een oog trekker wordt, zo wordt alle aandacht van de stoelen afgeleid.Of misschien toch iets doen met de stoelen door een rol stof te kopen en zelf iets te maken zodat de stoelen een beetje verstopt zijn.Groetjes ELine & Stijn05/09/2008
Bedankt voor de reacties...misschien moeten we dan toch een budget uittrekken voor de stoelen want zoals gezegd: stoelen en tafels doen heel wat aan de sfeer! Ik vind het wel vreemd dat bijna geen enkel verhuurbedrijf ENKEl hoezen verhuurt. Tenzij ik verkeerd zoek?
Ahh! Toch 'enkel' stoelhoezen gevonden bij gastro- Service inderdaad! SUPER! Merci voor de tips!
Of zoals Paul-Pierre van Huwelijk uit Handen eens deed, een grote rol mooie stof kopen en die over de stoelen doen en met de uiteinden een mooie strik maken.Zal goedkoper zijn dan stoelhoezen en het effect was echt super!Hij stak er dan ook nog een bloem in dacht ik, maar je kunt er mee doen wat je zelf mooi vindt natuurlijk.