Nu Online
Momenteel zijn er 701 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema's?

14-2-2008 11:10:37
hey bruidjes

Ik lees hier vanalles op de site. Ook over de uitnodigingen met thema's.
Wordt dit altijd gedaan?
Ik ben helemaal niet op de hoogte precies!
Hihi Ze zouden mss beter eens een boek uitbrengen voor beginners .

ALvast bedankt

mira
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 816

evy
1-3-2009
 Meld misbruik14-2-2008 11:44:11

Wij hebben ook geen thema, dus er zijn vast uitzonderingen ;-)

Groetjes

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik14-2-2008 11:45:16

Dag Mira,

volgens mij wordt dit zeker niet altijd gedaan.
wij hebben gekozen voor een algemeen 'thema', een rode draad door de hele dag en alles wat erbij hoort.
ons thema is 'rood'. We gaan dit proberen terug te laten komen zeker in de kleding (ook van de gasten), de uitnodiging, de versieringen, de bedankjes...

maar dit moet zeker niet.
gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Voor mij was het leuk als er een rode draad was. Iets wat de hele dag samen zou verbinden.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik14-2-2008 12:26:53

we hebben wel een thema voor de hele dag, maar we passen het wel niet toe op de uitnodigingen.
Dat wouden we sober en plechtig houden, omdat het ook voor zakelijke contacten zou zijn waar we niet onderuit kunnen.

Veel succes met de planning nog.

Groetjes
Angela
21/06/2008

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik14-2-2008 13:13:43

Hey Mira!

Wij hebben ook geen thema, da's niets voor ons. Vrienden van mij hebben dat wel gedaan, hun thema was Middeleeuwen (het lastige is dan wel dat iedereen dan speciaal kleren moest gaan huren en zo, da's wel kostelijk voor je gasten).
En er is een boek voor beginners: Trouwen voor Dummies (ik heb het gekocht, ik ben een fan van de 'voor Dummies'-boeken), ik vind het een heel handig boek.

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik14-2-2008 14:07:42

Hey,

wij hebben ook gen thema hoor, je kan dat zelf een beetje beslissen.

Succes

Cathy
24/05/2008

D
8-8-2008
 Meld misbruik14-2-2008 15:12:58

Hoi Mira,

Het hoeft zeker niet hoor. Wij hebben er wel voor gekozen, omdat alles dan mooi samen past: de uitnodigingen, de menu kaartjes, de bedankjes, de versiering, de kleding, ...
Onst thema is hartjes en de kleuren zwart,rood en roze

groetjes
Dana
08-08-08

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik14-2-2008 16:27:39

hey mira

bij ons is het eigenlijk stom gekomen ze wij wouden ook geen thema maar we hadden me to you voor ons uitnodigingen gebruikt zonder er verder over na te denken en we gingen naar onze ceremoniemeest en we toonde hem alles wat ik al had gemaakt en hij zei zo aah jullie thema is me to you en zo hebben wij die beertje voor de rest ook gebruikt

groetjes

melissa

16/08/08

Ruud

Meld misbruik14-2-2008 18:41:38

Hej beste Mira
je weet niet wat je overkomt als je een themahuwelijksfeest geeft,wij hebben het ook gedaan in de stijl sixtie's het was geweldig en de verzorging lag in handen van nostalgic-cars.be daar hebben we zeker geen spijt van dus kijk maar eens op hun website
gr Ka

sabrina

Meld misbruik14-2-2008 18:58:50

hallo,

Aan Melissa, wij werken ook in het thema me to you, hebben de grote beer voor de ringen die onze kindjes zullen aanbrengen, ook het gastenboek is van me to you en wij werken ook met de kleine beertjes.
Gebruiken jullie die ook voor de tafels ??

Groetjes Sabrina

06/06/08

Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 8:42:46

Dag Mira

Wij hebben ook geen thema, of toch niet bewust. Wij hebben een bepaald soort uitnodiging op het oog en we zullen wel proberen om de menukaartjes een beetje in dezelfde genre te maken. Hetzelfde met hetgeen we van plan zijn als bedanking: daar zullen we ook proberen om met dezelfde kleuren te werken. Maar een thema zoals andere meisjes het hier soms beschrijven hebben wij dus niet.

groetjes
Karolien

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 13:25:17

hey,

wij hebben als thema de zee.
gewoon omdat ik ten huwelijk gevraagd ben op het strand. Voor onze uitnodigingen hebben we foto's laten maken op het strand en onze menukaartjes enzo hebben ook telkens de zee of het strand erop.
ringenkistje is een schatkist enz.
maar niet alles moet in het thema passen, maar tis zo wel een beetje een rode draad die af en toe terug komt

groetjes,
Sofie

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik16-2-2008 15:24:53

Er bestaan boeken hoor.
Trouwen voor dummy's vond ikzelf schitterend!

Wij hebben twee thema's.
Reizen (we hebben elkaar ontmoet in de richting toerisme in het middelbaar en als we onze vrienden mogen geloven zijn we nooit thuis maar altijd op reis!)
Film (liedjes, uitnodiging etc)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info