Terug naar overzicht
Hoi Sarah,Ik weet niet van waar je bent maar dit is mogelijk in de kaarskesprocessie te Lummen (tevens verkooppunt leonidas).Groetjes
Hey Sarah,Ik heb laatst de tip gekregen om eens te kijken op jokakaarsen.be en ik moet zeggen dat het wel een aanrader is...Groetjes en succes met je zoektocht !Jill
Je kan ook eens kijken op de site van de kaarsengieterij in Brugge. Daar kan je ook online bestellen. 't Zijn hele mooie kaarsen en je kan eigenlijk alles zelf kiezen, vorm van de kaars, lettertype, kleur van de kars en kleur van de letters...GRoetjes,Amaryllis
Hallo, Alj het niet "te" wilt hebben, vind je mooie sobere kaarsen in Wijnegem shopping boven nabij Fnac. Het is op een hoekje en dacht dat het parafine noemde. Wijzelg hebben ze daar gekocht en zij hebben er onze naam en data op gedaan in zilverdruk.Succes.(Nog belangrijk, het was NIET duur, dus ook al een meevaller tussen al de kosten.)Groetjes Anja 05.04.08
Bij Blobos in Geel hebben ze een grote keuze aan huwelijkskaarsen.
Hallo Sarah,kijk eens op www.bruidsparadijs.be bij "trouwaccessoires - kaarsen". Daar heb je reeds enkele voorbeelden. Uiteraard is de keuze in de winkel nóg groter!Veel succes in je zoektocht!Marita
Hallo Sarah,was je nog vergeten te vertellen dat de lettertjes die ze gebruiken bij Het Bruidsparadijs om de kaarsen te personaliseren, echte wassen lettertjes zijn in goud of zilver (dus géén plastieken). Zo blijft het steeds veilig hé.www.bruidsparadijs.be Succes nog!Marita