Terug naar overzicht
Hallo,Je kan bijvoorbeeld werken met namen van landen waar jullie al op vakantie gingen en dan eveneens een foto gebruiken. Of met kinderfoto's en daar dan een thema aan hangen.groetjes,Ann
Een tijdje terug ben ik naar een trouwfeest van een vriendin geweest en daar hadden ze voor elke tafel een liedje. Bij het binnenkomen kregen we een kaartje met het liedje erop en wanneer de genodigden na de receptie aan tafel moesten liet men de mensen tafel per tafel naar hun plaats gaan door telkens een stukje van het betreffende liedje te laten horen. Vond ik wel goed gevonden.
wij zijn beiden duikers. onze tafelnamen zijn namen van tropische vissen. op onze vakantie hebben we postkaarten meegebracht van die vissen en zetten deze op tafel in een voetje.
Wij hebben eens een videoreportage gemaakt waar de namen der tafels aan James Bondfilms werd gegeven.Iedere tafel was voorzien van de gelijknamige filmaffiche,en toen de mensen aan de betreffende tafels plaatsnamen,spelde de D.J. de muziek uit die gelijknamige film.We helpen je graag verder.www.videomanie.be
Wij geven onze tafels elk een tros ballonnen (midden op de tafel, of aan de stoel, moeten we nog afspreken). Elke tafel krijgt een andere kleur.Bij het binnenkomen krijgen de gasten een kaartje met naam, en een ballon (met dezelfde kleur als de tafel waar ze moeten gaan zitten)... zo kan iedereen snel zijn plekje vinden denken we. Aan de tafel zelf moeten ze dan maar kiezen waar ze gaan zitten. Het zijn niet echt namen, maar het geeft de zaal ook direkt een feestelijk tintje
Hoi Kathleen,Wij trouwen binnen 37 dagen, dat is dus een week voor Pasen en hebben dit ook als thema gebruikt om de gasten aan hun tafel te krijgen. Bij het binnenkomen krijgen ze elk een gekleurd kaarsje in de vorm van een paasei. Op de tafel staat een paashaas met de overeenkomstige kleur. De paashaas gebruiken we eveneens op de menu's op te zetten. Elke tafel heeft dus een kleur en hiervoor hebben we liedjes gezocht die overeenstemmen met deze kleuren. Wanneer dus het liedje van een welbepaalde kleur gespeeld wordt, gaan deze mensen naar hun tafel.Groetjes,Veerle
ja tof met tafelnamen werken, maar wat schrijf je dan op het kaartje dat je afgeeft aan de mensen, hoe weten zij wat ze ze moeten mee aanvangen?
Onlangs hetzelfde meegemaakt.De tafels kregen een naam v eJames Bondfilm.Tijdens het binnenkomen werd per tafel de gelijknamige muziek uit die film gedraaid.Beste groeten,www.videomanie.be
Hallo,Ik had gedacht om de tafels namen te geven van bekende liefdeskoppels zoals Romeo en Juliette, the Beauty and the Beast, enz. Maar bij deze twee blijf ik voorlopig hangen. Kan iemand me verderhelpen?Thanks en groetjes,Nele.