Terug naar overzicht
hoi laura,ikzelf heb er geen ervaring mee maar ken heel veel mensen en heb vernomen dat het niet meer is wat het ooit was...vandaar dat wij voor den eyck aan domein de putten hebben gekozen.heel erg mooie lokatie trouwens ook...succes
Hey,Mijn broer heeft er in oktober 2005 zijn trouwfeest gegeven en t was naar mijn mening echt wel tip top in orde. Lekker eten, alles goed geregeld, heel mooie zaal. Bovendien mochten zij die nacht gratis in de bruidssuite logeren.groetjes en veel succes nog met je zoektochtAnn30/08/08
Ben daar vorige zomer naar een trouwfeest geweest. 't Was te doen, maar absoluut geen topper. Denk dat bijna de helft van de gasten nog honger hadden na de menu. Zó weinig dat je op je bord krijgt... en de bediening was heel traag. Nee, de gouden jaren van de residentie zijn voorbij...
hallo Ik ben vorig jaar in juli ook naar een huwelijksfeest in de residentie geweest en eerlijk gezegd viel het mij ook wel een beetje tegen. Het eten was niet slecht maar ik vond het ook niet echt waauw, ook het dessertenbuffet viel een beetje tegen. De drankbediening was alles behalve vriendelijk en vlot. Het is natuurlijke wel een prachtige locatie en het is ook wel een mooie zaal en je mag gratis in de bruidsuite overnachten. Wij hebben ook nog eventjes getwijfeld om ons feest in de residentie te geven maar de kwaliteit van het eten had ons toen echt wel een beetje teleurgesteld. Maar als jullie zich goed voelen bij die zaal moet je je feest daar geven vind ik want meningen zijn ten slotte subjectief. Veel succes nogGroetjes Joke