TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anja
3-5-2008
|
14-2-2008 17:48:05
Dag Christine, ik zou het toch eerst proberen te passen als ik van jou was. Het kan heel anders zijn dan wanneer je het op foto ziet. Misschien dat het in een andere winkel wel is.
groetjes, Anja
|
|
anuschka
30-8-2008
|
14-2-2008 17:53:08
Hey Christine
Ik zou het risico niet nemen als ik van jou was! Ik had op een website ook een kleed gezien waarvan ik dacht dit is HET! Maar toen ik het aanhad stond het mij aan geen kanten!
Groetjes Anuschka 30/08/08
|
|
Jill
24-1-2010
|
14-2-2008 18:22:40
Hey Christine,
Ik zou op die website van dat kleed eens kijken waar ze het eventueel verkopen via eens soort store locator of hen een mailtje sturen met de vraag waar je dat model eventueel kan passen. Ik zou het ook niet zomaar bestellen met het risico dat het je niet staat of je je er niet echt goed in voelt.
Groetjes en nog veel succes,
Jill
|
|
Jill
9-8-2008
|
14-2-2008 18:26:34
Piep!
ook ik had een kleedje in een boekje gezien waarvan ik al maanden wist dat dat het zou worden... tot ik het aan had! trok echt op niets! het is uiteindelijk iets totaal anders geworden, dus ik zou idd op het internet zoeken waar ze dat kleed toch hebben dat je het kan gaan passen... groetjes en veel succes met je zoektocht
|
|
christine
10-9-2008
|
14-2-2008 23:26:29
Iedereen bedankt voor de reaktie. Zal de hoofdverdeler nog eens bellen om verder te informeren.
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-2-2008 3:36:25
1 gouden raad... doe het niet!
Onlangs was hier een meisje waarbij het wel gelukt is, die was echt blij. Maar ja, als het niks is, zit je er maar mee he!
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-2-2008 3:37:12
die lenen trouwens ook gewoon paskleedjes hoor..
mijn kleed is vb terug naar ian stuart. ja zei ze, wij lenen dat maar he...
|
|
Karen
13-9-2008
|
15-2-2008 9:21:28
Hey Christine,
Ik zou dat toch niet doen, hoor. Ik had op het internet ook al gekeken naar kleedjes en ik had ook een duidelijke favoriet; maar ik stond er voor geen meter mee! Het kleedje dat ik dan had gepast met de gedachte 'allez, het was wel mooi op de foto, ik zal het dan toch maar eens passen' was perfect! Ik had dus bijna mijn droomkleedje niet gepast :-) Niet doen dus, zoek een winkel waar je het wel kan passen.
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
Marleen
23-8-2008
|
15-2-2008 13:36:21
Wel ik heb mijn kleed ook zo besteld, omdat het een kleed van de collectie van 2007 was en ze het nergens meer hadden. Ik had al meer dan 30 kleedjes aangehad maar ik kwam toch nog altijd terug naar dat kleed en heb het uiteindelijk, na lang twijfelen, toch besteld. Ik weet echter nog niet wat het gaat geven, want het zal waarschijnlijk pas in mei aankomen, maar ik heb er tot nu toe toch geen spijt van dat ik het heb gedaan! Ik zou zeggen, als je er blijft aan denken en je hebt na een paar pasbeurten nog geen gevonden dat je aanstaat, zeker bestellen ;-). Veel succes, Marleen
|
|
Marleen
23-8-2008
|
15-2-2008 13:36:39
Wel ik heb mijn kleed ook zo besteld, omdat het een kleed van de collectie van 2007 was en ze het nergens meer hadden. Ik had al meer dan 30 kleedjes aangehad maar ik kwam toch nog altijd terug naar dat kleed en heb het uiteindelijk, na lang twijfelen, toch besteld. Ik weet echter nog niet wat het gaat geven, want het zal waarschijnlijk pas in mei aankomen, maar ik heb er tot nu toe toch geen spijt van dat ik het heb gedaan! Ik zou zeggen, als je er blijft aan denken en je hebt na een paar pasbeurten nog geen gevonden dat je aanstaat, zeker bestellen ;-). Veel succes, Marleen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|