Terug naar overzicht
Hey An!Wij gaan een gedichtje laten voorlezen van Hans Andreus: Jij bent zo mooianders dan ik, natuurlijk niet meer of minder,maarzo mooianders, ik zou je nooit anders dananders willen.Misschien kan je dat op je misboekje zetten. Groetjes, Karen13/9/2008
Hallo, Dit hebben wij in ons misboekje: Ik ben gelukkig...als je lachtals je bij me bentIk ben gelukkiger....als je naar me knipoogtals jouw hand de mijne raaktIk ben het gelukkigst...als je mij een zoen geeften als je fluistert"Ik hou van jou"! Groetjes, Wendy 14/08/2008
Wij hebben onderstaand tekstje vooraan in ons misboekje staan:Liefde voor het leven,Niet zomaar voor heel even,Van elkaar houden,Dan met elkaar trouwen,Samen aan de toekomst bouwen,Stap voor stap, steen op steen,Nooit meer echt heel alleen,Soms is het niet makkelijk,Soms valt er al eens een woord,Maar in de ware liefde,Heeft dit nog nooit gestoort,Zij houd van hem en hij van haar,Misschien komt er een kindje ,Een mooi liefdesgebaar,Een leven lang gelukkig zijn,Is wat we jullie wensen,De familie en de vrienden,Eigenlijk voor alle mensen.Melissa29-03-2008P.S: nog 40 dagen. Nu begint het toch wel stillekesaan te kriebelen, hoor. :o)