Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

OUTFORT Hoboken

14-2-2008 22:08:30
beste allemaal,
wij trouwen in de zomer van 2009. Nu hebben we een optie op bovenstaande zaal genomen, maar we geraken er niet uit! De zaal heeft ons hart gestolen, maar we hebben al enkele puntjes van kritiek te horen gekregen via via (het feest valt uiteen door de nissen, het is vrij klein, er is niet echt een dansvloer ...)

Kunnen jullie ons helpen bij deze beslissing aub?
Eventueel met overtuigende foto's ?

Alvast bedankt voor jullie reacties !!

Annelies
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2586

Bart

Meld misbruik14-2-2008 23:19:26

de zaal is idd met nissen ... dat is langs de ene kant een nadeel, langs de andere kant een voordeel.
De initiele niet dansers zitten sowieso uit de stroom van het lawaai, die iets minder opzichtige dansers hebben niet steeds het gevoel bekeken te worden en zij die ervoor willen gaan ... die gaan er voor.
Je hebt idd een iets kleinere niet echt afgebakende dansvloer maar ook dat heeft zijn charmes doordat je snel een aangenaam gevuld en gezellig gevoel krijgt ... wat die niet dansers al snel stimuleerd.

Een kleine tip, de huisinstallatie van het outfort is budget materiaal, voor eenzelfde prijs zal menig dj jullie van een veel betere klank kunnen voorzien.

cheers, dj LeBart

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 8:53:53

Ik denk dat het een beetje afhangt van de formule van je feest. Wij zijn daar in september 06 naar een feest met walking diner geweest en ik kan je verzekeren dat de ambiance daar overweldigend was! Eén van de betere trouwfeesten van de laatste jaren. Diegenen die wilden dansten, shaketen er duchtig op los en de anderen konden nog gezellig verder babbelen.
Maar ik denk dat als je een feest met een zittende diner doet, de zaal iets minder geschikt is! Succes nog met de keuze!

Jitse
060908

sara
15-5-2009
 Meld misbruik15-2-2008 10:24:36

In juli 2007 is mijn neef daar getrouwd, stralend weer, dus we hebben buiten op het terras gegeten, daarna binnen gedanst.
Het was prachtig, een schitterende locatie!!!

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik15-2-2008 12:11:18

Hey,

En wanneer trouwen jullie precies?Wij trouwen op 8/8/2009 en vorig jaarrond september had ik een mail gestuurd om te vragen of we eens mochten komen kijken,maar ze zeiden dat de zomer van 2009 helemaal vol zat.
We moesten maar een andere datum kiezen schreven ze!Echt onbeschoft!

Groetjes,

Debby
8/8/2009

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik18-2-2008 12:21:48

Hey Annelies,

Er heeft hier al eens iemand een misgenoegen uitgesproken over die zaal. Ik weet wel niet meer wat het was maar die persoon was er echt niet over te spreken. Je moet eens zoeken, de naam stond ook in de titel.

Groetjes...
Kaat

Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik18-2-2008 15:42:54

Iedereen bedankt voor de reacties!!

We zijn er nog steeds niet uit! (zucht)

aan Debby: we hebben een optie op 4 juli 2009

Lotte
13-9-2008
 Meld misbruik6-5-2008 4:58:47

hoi,

wij hebben deze zaal ook geboekt voor di jaar september.
Wij waren ons hart ook verloren aan deze zaal. van de moment dat we binnenkwamen witen we dat dit perfect was voor ons, natuur, water (... mijn verloofde zag ons al in zijn gedachten aankomen op ons feest in onze kano :) *hihi*)...
Een minpunt is wel de nissen... dat was ook het enige wat ons had kunnen tegenhouden. maar we hebben onze menu hieraan aangepast (geen klassiek diner dat ze aantafel bedienen, maar beetje buffet achtig, zodat ieder zelf moet rondlopen en zelf zijn eigen schoteltje wat kan samenstellen.
dus op zich worden zo die nissen al iets of wat gebroken. Ook zijn we zowiso van plan om het feest op het terras te doen, dus heb je al geen lat van die nissen (wel mits overdekking van het terras bij slecht weer)
een voordeel van de nissen kan we zijn dat je vb familieleden die het niet zo best met elkaar kunnen vinden kan uiteen zetten zodat uiteindelijk niemand zich teveel moet ergeren aan een ander.
enkel de dansvloer is voor ons ook nog een beetje een raadsel... maar da komt ook wel goed! :)
en het is wel een tamelijk prijzige feestzaal, maar ja..tegenwoordig is er geen enkel feest meer echt goedkoop vrees ik...
wij kijken er alleszins wel naar uit om op deze prachitge locatie onze eeuwige trouw te beloven!

lotte xxx

Wendy
7-8-2009
 Meld misbruik12-3-2009 12:01:56

Ik trouw daar op 07/08/09, en ik wist al op voorhand dat ik daar mijn feest wou geven. Wij hebben de formule van walking diner, dus ik vermoed dat de nissen niet zo een probleem gaan geven. En dansvloer, we zien wel waar we gaan shaken. Ik ben toh zowiezo een wervelwind die van hier naar daar dans, dus ik gebruik gewoon heel de zaal. En langs de andere kant zijn de nussen ook wel een voordeel, zodat mensen rustig met elkaar kunnen praten, en niet gestoord worden door de dansende horde. En bij mooi weer, is het terras een super extra. Hopelijk raak je er snel aan uit, en ik wens je in ieder geval een denderend leuk trouwfeest!

jqdlj
18-1-2020
 Meld misbruik15-4-2018 11:01:15

ik vroeg me af of iemand een band heeft gehad op zijn feest en zoja hoe de akoetiek was (zelfde vraag ivm DJ).

Bedankt

Erwin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info