Terug naar overzicht
Hey,Ik trouw in mei ook in Salons Caipirinha. je mag dus zeker laten weten hoe het geweest is!Heel veel plezier toegewenst!!Groetjes,Laurie
Lien,Morgen een mooie dag toegewenst!Wij trouwen volgende week.Spannend, he!Eef
Ja, ook van mij een dikke duim! Ze voorspellen alvast goed weer. Probeer nog rustig te slapen, en echt waar, geniet van je dag morgen! Zoals je ziet, zijn er meerdere dat aan je zullen denken morgen, dus laat zeker iets weten achteraf :-) Groetjes, Wendy 14/08/2008
Ja, ik wens je ook een heel toffe dag toe! Er wordt mooi weer voorspeld, dat alleen maar een voorbode kan zijn van een mooie toekomst samen. By the way, ook wij trouwen in augustus in salons Caipirinha. Ja die feestzaal doet het goed in Merelbeke. Veel plezier en geniet ervan.
Hey Lien,ik hoop dat jullie morgen als man en vrouw mogen genieten van een fantastische dag!geniet er met volle teugen van! en laat me zeker nog iets weten hoe het geweest is want wij trouwen ook dit jaar in salons caipirinha en ben echt benieuwd! hopelijk valt je entertainment voor de kindjes ook goed mee hé :o) doe hem zeker de groeten van mij!véél succes en genieten maar!dorien04/10/2008
Tussen de laatste voorbereidingen in kwam ik nog eens piepen voor ontspanning...ik ben echt ontroerd door alle lieve wensen en beloof plechtig zo vlug mogelijk een uitgebreid relaas te komen doen met tips en bevindingen zoals ik hier zelf ook veel geleerd heb :-).We zijn er helemaal klaar voor. Mijn jurk (Linea Raffaelli) ben ik gisteren (op Valentijn dus) gaan afhalen en ze was perfect, ik kan niet wachten om ze echt een ganse dag te mogen aandoen!!!! Bedankt om aan ons te denken lieve mede-bijna-bruidjes :-)))))Tot heel gauw!Lien (nog 1 keer slapen!!!)