Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Lien 16/2

15-2-2008 8:27:18
Dag Lien,
'k Heb de voorbije maanden bijna alle berichtjes en reacties gevolgd hier op het forum, waaronder ook veel van jou. Wij trouwen pas 03.05.08. 'k Wil je gewoon morgen een prachtige trouwdag toewensen. Net als alle andere bruidjes van vandaag en morgen trouwens. Ik passeer alle dagen aan Salons Caipirinha, 'k werk namelijk in Merelbeke en woon in de buurt. Dus 'k zal eens duimen. Geniet ervan! Sofie

Sofie
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1183

Laurie

Meld misbruik15-2-2008 10:47:03

Hey,

Ik trouw in mei ook in Salons Caipirinha. je mag dus zeker laten weten hoe het geweest is!

Heel veel plezier toegewenst!!

Groetjes,

Laurie

evelyne
20-12-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:05:41

Lien,

Morgen een mooie dag toegewenst!
Wij trouwen volgende week.
Spannend, he!

Eef

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:13:44

Ja, ook van mij een dikke duim! Ze voorspellen alvast goed weer. Probeer nog rustig te slapen, en echt waar, geniet van je dag morgen!
Zoals je ziet, zijn er meerdere dat aan je zullen denken morgen, dus laat zeker iets weten achteraf :-)

Groetjes,
Wendy 14/08/2008

Els
22-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:28:29

Ja, ik wens je ook een heel toffe dag toe! Er wordt mooi weer voorspeld, dat alleen maar een voorbode kan zijn van een mooie toekomst samen. By the way, ook wij trouwen in augustus in salons Caipirinha. Ja die feestzaal doet het goed in Merelbeke. Veel plezier en geniet ervan.

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik15-2-2008 15:03:04

Hey Lien,

ik hoop dat jullie morgen als man en vrouw mogen genieten van een fantastische dag!

geniet er met volle teugen van! en laat me zeker nog iets weten hoe het geweest is want wij trouwen ook dit jaar in salons caipirinha en ben echt benieuwd!

hopelijk valt je entertainment voor de kindjes ook goed mee hé :o) doe hem zeker de groeten van mij!

véél succes en genieten maar!

dorien
04/10/2008

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik15-2-2008 15:34:41

Tussen de laatste voorbereidingen in kwam ik nog eens piepen voor ontspanning...ik ben echt ontroerd door alle lieve wensen en beloof plechtig zo vlug mogelijk een uitgebreid relaas te komen doen met tips en bevindingen zoals ik hier zelf ook veel geleerd heb :-).
We zijn er helemaal klaar voor. Mijn jurk (Linea Raffaelli) ben ik gisteren (op Valentijn dus) gaan afhalen en ze was perfect, ik kan niet wachten om ze echt een ganse dag te mogen aandoen!!!! Bedankt om aan ons te denken lieve mede-bijna-bruidjes :-)))))
Tot heel gauw!
Lien (nog 1 keer slapen!!!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...