Nu Online
Momenteel zijn er 727 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat doen

15-2-2008 9:02:15
hallo wij trouwen 12/07/08 om 12 uur in de kerk maar wat de doen in de namiddag eten ja
maar hebben jullie enige ideetjes .
we wilden in de feestzaal eten maar dan gaat die namiddag zolang duren voor het gevolg wij moeten nog foto's laten nemen maar wat met de andere mensen

christel
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 489

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 9:14:40

Hey Christel!

Meestal wordt er gewoon niets gedaan, en moet je je plan trekken tussendoor.
Wij waren vorig jaar uitgenodigd op het dessertbuffet van een trouw, en dat begon pas om 22u. We zijn dus tussen de kerkviering (rond 14u) en 22u bij een vriendin geweest, en 's avonds zijn we gaan eten.
Wij gaan ook niets organiseren voor de gasten tussen de misviering en de receptie, wij gaan dan ook foto's nemen. Ze zullen zich wel amuseren, denk ik :-)

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:11:19

Idem voor ons. Onze burgerlijke plechtigheid is om 12.15 uur, en de kerkelijke pas om 15.00 uur. Tussenin gaan wij foto's nemen, maar hoe spijtig we het ook vinden, onze gasten zullen tussendoor iets moeten vinden. Ik heb hun al gezegd dat ik gerust een tafel wil reserveren in het snackhuisje om de hoek...
Ik weet dat bij het huwelijk van mijn schoonzus er veel commentaar op kwam, maar uiteindelijk zeiden de commentatoren achteraf zelf dat als ze ondertussen ergens iets gaan drinken, de tijd ook vrij snel voorbijvliegt hoor. Trek het je niet teveel aan, jullie zijn al bezig met jullie gasten een prachtig avondfeest te geven, als dit hun dan teveel zou zijn...

Groetjes,
Wendy 14/08/2008

Els
22-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:16:36

Wij trouwen enkel voor de wet ook in de vroege namiddag. Wanneer alles dan achter de rug is, gaan mijn partner en ik samen met de fotograaf foto's nemen en gaat de rest van de mensen die naar het gemeentehuis gekomen zijn naar mijn ouders om daar iets te nuttigen van drank en patisserie. Wanneer wij gedaan hebben met de foto' s gaan we bij mijn ouders in de tuin de familiefoto's maken en rijden we samen naar de feestzaal.
Groetjes, Els

Els
22-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:16:51

Wij trouwen enkel voor de wet ook in de vroege namiddag. Wanneer alles dan achter de rug is, gaan mijn partner en ik samen met de fotograaf foto's nemen en gaat de rest van de mensen die naar het gemeentehuis gekomen zijn naar mijn ouders om daar iets te nuttigen van drank en patisserie. Wanneer wij gedaan hebben met de foto' s gaan we bij mijn ouders in de tuin de familiefoto's maken en rijden we samen naar de feestzaal.
Groetjes, Els

Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik15-2-2008 16:01:35

Dag Christel,

Een paar weken geleden heb ik die vraag ook gesteld en ik moet zeggen, ik heb het er ondertussen al met veel mensen over gehad, en hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik ook overweeg om gewoon niets te doen. Uiteindelijk hebben wij hetzelfde meegemaakt op de trouw van een nicht van mij: ik was haar getuige dus ben de ganse dag bij haar gebleven maar mijn ouders en mijn vriend zijn tussen de kerk en het avondfeest gewoon thuis een dutje gaan doen en eigenlijk vonden ze dat best wel leuk. Dan zijn ze weer helemaal uitgerust om te feesten! En als je familie hebt die van ver moet komen dan kunnen die vast wel even bij andere mensen terecht (familie of vrienden meer uit de buurt).

Ik twijfel ook nog steeds, maar ik denk dat het bij ons ook niks wordt.

Anne
12-7-2008
 Meld misbruik15-2-2008 17:00:20

hey Christel,

wij trouwen ook op 12/07/2008, de familie van mijn verloofde komt bijna allemaal van de andere kant van het land, dus wij kunnen niet anders dan ze 'iets te eten' te geven 's middags (tenminste als we willen dat ze ook naar de kerkdienst komen :) )

wij hebben hier met onze feestzaal een afspraak, de 'suite' en dichte familieleden die voor de ganse dag zijn uitgenodigd krijgen een 'broodjesmaaltijd' 's middags, gewoon wat pistolets, sandwiches en te drinken uiteraard. Relatief goedkope oplossing, geen gezaag, iedereen tevreden, misschien een ideetje om zoiets te doen? Onze feestzaal boodt het ook niet aan normaal maar we hebben hier zelf dit voorstel gedaan en ze vonden het prima zo!

Elsie
2-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 19:45:42

Hallo,

Jaja ook ik wij zitten met dat probleem: mijn familie komt van ver en moet ergens wel vertoeven tussenin. Oplossing? Wij trouwen voor de wet 's morgens , enkel met de 2 gezinnen en dan in de late namiddag voor de kerk en aansluitend begint onze receptie: 1 receptie voor zowel avondfeest als receptiegenodigden. Dus de gevraagde voor het avondfeest kunnen al opgedost naar de kerk komen en genieten van een extra lange receptie...en zo hopen wij toch op wat volk in de kerk!

Groetjes

Sarah
12-7-2008
 Meld misbruik17-3-2008 19:44:55

Wij trouwen ook 12 juli!
Ons burgerlijk huwelijk is om 12.30u, in de kerk om 13u. Hierna rijden wij met onze suite in de huifkar terug naar mijn vriend thuis, daar eten wij een broodjesmaaltijd (met zo'n 30-tal personen is dit) in een tent in de tuin. Iedereen is dan vrij om daar te blijven zolang ze willen, ondertussen gaan wij wat foto's laten nemen en 's avonds rond 19u begint het avondfeest.
Onze families vonden nog wat tijd tussendoor om even te rusten, jezelf op te knappen enzo ideaal! Zeker ook de grootouders die een dutje doen dan :)

Veel succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...