TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dennis
2-8-2008
|
15-2-2008 10:52:17
Oei!
wat vreselijk! Over welk zaaltje ging het? kwestie dat ik daar nooit iets probeer te doen, ik ben van lier zie je... Misschien kartuizershof? Denk niet dat dat zo vaak bezet is, is niet suuuuupergezellig maar valt zeker iets mee te doen! Ik denk nog met je mee!
|
|
Karen
13-9-2008
|
15-2-2008 10:58:04
Hey Daphne,
Je overdrijft echt niet in je reactie, hoor, wat zij doet is echt onaanvaardbaar! Ik denk dat jullie hiermee zelfs naar de rechter zouden kunnen gaan (tenzij jullie geen contract getekend hebben, dan weet ik het niet). Als jullie geen echte trouwzaal zoeken, zullen je waarschijnlijk wel nog iets vinden, hoor. Bel anders eens naar andere zalen waar jullie naar gekeken hebben. Je kan ook altijd een tent huren of zo en jullie feest buiten geven ...
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
LEEN
6-9-2008
|
15-2-2008 11:25:08
is idd contractbreuk en je kan hiervoor een fikse schadevergoeding vragen. alternatieve voor zaal zijn in de buurt van lier (ben zelf van lint ) Karick VZW Pauwhoevestraat 10 2550 Kontich 03 457 75 91 www.karick.be/
hier hebben we zelf al verschillende feesten gedaan en heel goed een sfeervol daar in de blauwvoethoeve in de moorstraat in kontich is ook een mooie zaal (en heel goedkoop) maar vind er geen telefoonnummer van
|
|
lily
18-7-2008
|
15-2-2008 13:04:25
Wij huwen héél budgetvriendelijk, en wel in Nijlen. Wij kozen voor zaal Nova (achter de statie) en betalen ong. 23,50 per persoon voor een 2 uur durende receptie met hapjes en drank, bruidstaart en middernachtbuffet (broodjes). Alles is in deze prijs inbegrepen, huur zaal, opkuis, garcon, iemand voor de tap en alle dranken (behalve wijn), eten en drank à volonté tot 5 uur 's ochtends ! Zeer vriendelijke dame en supergezellig ! Een aanrader !
Lily 18-07-2008
|
|
Kimberley
12-9-2008
|
15-2-2008 14:14:44
Hey Daphne, ik zou ook wel willen weten om welk zaaltje het gaat. Ben zelf ook van Lier en heb ook op een afgelegen plaats iets vast laten leggen. Is ook niet echt een trouwzaal. Wij trouwen pas in september, maar mocht het over de zelfde zaal gaan dan ga ik denk ik er nog eens goed over na denken.
Groetjes, Kimberley 12/09/2008 kimberleyfjvandenberg@hotmail.com
|
|
Hilde
17-5-2008
|
15-2-2008 14:58:55
Hello,
Amai, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Indien op papier staat dat jullie dan dat zaaltje gehuurd hebben, is dat contractbreuk en zou ik op z'n minst dreigen met verdere stappen te ondernemen. Jou reactie is volgens mij een doodnormale reactie van een bruid in spee. Spijtig genoeg ken ik geen alternatief,maar ik zou het hier niet bij laten!
Groetjes
Hilde
|
|
Hilde
17-5-2008
|
15-2-2008 14:59:08
Hello,
Amai, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Indien op papier staat dat jullie dan dat zaaltje gehuurd hebben, is dat contractbreuk en zou ik op z'n minst dreigen met verdere stappen te ondernemen. Jou reactie is volgens mij een doodnormale reactie van een bruid in spee. Spijtig genoeg ken ik geen alternatief,maar ik zou het hier niet bij laten!
Groetjes
Hilde
|
|
Hilde
17-5-2008
|
15-2-2008 14:59:21
Hello,
Groetjes
Hilde
|
|
Hilde
17-5-2008
|
15-2-2008 14:59:35
Hello,
Groetjes
Hilde
|
|
Hilde
17-5-2008
|
15-2-2008 14:59:47
Hello,
Groetjes
Hilde
|
|
Nadine
|
15-2-2008 22:39:36
Wat vreselijk Daphne - zoek eens op in Google Outfort Hoboken - weet wel niet of je daar eigen catering mag doen maar mss als je je verhaal doet lukt het wel? Succes!
|
|
sarah
17-5-2008
|
16-2-2008 13:10:44
meisje toch...
ocharme...
je overdrijft echt niet hoor!! Wat een ongelofelijke onprofessionele zet van die mensen..
succes!
|
|
christine
10-9-2008
|
29-2-2008 23:55:54
Hoi Daphne, ik reageer zo laat omdat wij eerst niet van plan waren om hier een feest te geven, we trouwen nl in het buitenland.Daaardoor had ik ook nog niet naar het onderwerp locaties gekeken. We gaan nu toch een feestje geven, waarschijnlijk in de Scinthoeve in Deurne, het ligt achter de skipiste van de Ruggeveldlaan. Het is een hoeve, je moet wel zelf voor de catering zorgen, maar er is een keuken aan. Ik weet dat ze ongeveer 250 euro vragen,er er zal zo'n 100 man binnenkunnen, is dat genoeg? Weet wel niet of je de drank daar moet afnemen, wij gaan over enkele weken via via onze inlichtingen nemen om daar zelf ons feestje te geven, maar mijn vriend heeft daar altijd in de duikklub gezeten. Als je naar de website van duikklub Amphora gaat, zal je het wel vinden. Ik hoop voor jou dat dit iets wordt of dat je toch een oplossing vind! In elk geval zou ik zeker en vast een schadevergoeding vragen voor de andere zaal; zoiets doé je gewoon niet, hé?! Veel succes, groetjes, Christine
|
|
Stefanie
20-9-2008
|
9-5-2008 12:42:33
Hoi Daphne,
Heb je ondertussen al iets gevonden? Ik heb ooit een tip gekregen van een vriendin. Ik vond het er leuk uitzien en een mooie locatie, maar wij kozen uiteindelijk voor een `traditionele` feestzaal ook omdat de afstand beter was.
http://www.odouce.be/index.cfm
Ik zie net dat het sinds 30 april een restaurant is geworden. Vroeger kon je dat zaaltje ook huren, dus ik weet niet of je dat nu nog kan. Veel succes!
Groetjes, Stefanie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|