Terug naar overzicht
Waar trouwen jullie? Ik ken eventueel iemand.
wij trouwen in limburg plaats genk en in de late na midag pas al vast bedankt xxxx
wij trouwen in limburg plaatsje genk in de late namidag al vast bedankt xxx
Hallokes,Bij ons komt mark stans.http://www.realtimeband.be/home.htm .prijs valt heel goed mee.Groetjes cisca.(ps: hij is van leopolsburg da is toch niet al te ver)
Hey,Duas is een akoestische coverband met eigen nummers. Als de verzoeknummertjes een eigen interpretatie mogen zijn zouden we ons graag willen aanbieden.Voor meer info kan u kijken op www.duas.be MvgWouter
Hallo!Jullie houden lijkbaar van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Ik werk samen met een professionele pianist en wij zorgen voor een flinke portie muzikale emotie tijdens de viering ;-)De gevraagde liedjes kunnen zeker!Voor verdere inlichtingen kan je me bereiken op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534Groetjes,Jozefien
Als U me een email stuurt met de precieze datum en locatie, dan kan ik U een aanbod toesturen en wat nummers (ans@abtproducts.nl).We komen er vast wel uit.
Hallo Wendy,Ik ben zelf zangeres en zing geregeld tijdens huwelijksceremonies. Als je hierover meer informatie wil, dan kun je contact met me opnemen via het contactformulier op mijn website: www.carolinezingt.nl Groetjes, Caroline