Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen

15-2-2008 11:36:29
Hello,

Nog 175 dagen en het is zover.
Vorige maand heb ik op mijn verjaardag mijn trouwkleedje gaan bestellen.
In april mag ik gaan voor mijn eerste pas.
Nu wordt het dus tijd om eens op zoek te gaan naar gepaste accesoires.
Nu heb ik een probleem met de klassieke trouwschoenen. Ik heb in de bruidswinkel enkele schoene gepast, maar ik zie dat dus echt niet graag he en het kost dan ook zoveel. Ik ben wel gewend om op hoge hakken te lopen, maar niet van die dunne stokjes. Ik ben dus op zoek naar een alternatief, een off white schoen met een blokhakje.
Wie kan mij helpen!!!!!

Grietje
08/08/08

griet
23-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 491

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 11:53:20

hij hallo ik ken je probleem maar al te goed mijn vriendin had het probleempje ook maar is op ge lost wij zijn in nederland ge weest en daar heb je keus ge noeg maakt echt niet uit waar in ned we zijn op versch plaats ge gaan en overal vind je de schoenen en het beste is dat ze veel goedkoper zijn dus ik hoop dat je hier verder mee kan groetjes

Marie-Julie
5-7-2008
 Meld misbruik15-2-2008 13:39:00

Ook bij Gabrielli in Roeselare vind je alle mogelijke hakken!

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 13:48:13

Hallo Grietje,

Ik had dat probleem ook, dus ben ik naar een gewone schoenwinkel gegaan en heb er een paar gevonden van gabor.
Als je een foto wilt zien, kan je mij altijd mailen.
De schoenen van Gabor zitten heel fijn en zijn heel comfortabel.

sarah_erlingen@hotmail.com

Groetjes,
Sarah

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 13:50:12

Ohja,

Die van mij hebben ook een blokhakje en zijn niet heel wit (meer gebroken wit met gouden tintjes).Vanvoor lijken ze op ballerina`s maar hebben toch een blokhakje.

Groetjes, Sarah

Groetjes

Anneleen
6-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 14:43:15

Ik heb een goede tip: ga naar de website www.mijntrouwschoen.nl . Via de link "kies jouw trouwschoen" kom je via allerlei specificaties (kleur, hoogte hak, ...) uit bij een bepaalde trouwschoen. Op de website zelf kan je dan ook een lijst aanvragen van de winkels waar ze die bepaalde collectie (waar je uiteindelijk op uitkomt) verkopen. Heb het zelf ook zo gedaan en ben heel tevreden over de schoenen, echt heel handig!
Veel succes!
Anneleen

inge
1-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 22:06:25

Hallo,
Je moet anders eens kijken op de site van Dress By Jill.nl

Groetjes 01/08/08

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik21-2-2008 7:46:11

Hey griet,je moet eens gaan kijken bij mia monta,daar hebben ze héél mooie bruidsschoenen,Dat is in zottegem,ik wou mijn daar ook halen,maar over de 200km rijden voor enkel een paar schoenen is gekkewerk hé.
Heb ze gisteren gebeld en de prijzen liggen rond 110 euro,is ook een meevaller.
Je moet maar es op hun site kijken,t'is in zottegem.
veel succes sarah (nog 148 dagen)

Marita

Meld misbruik3-3-2008 23:45:53

Hallo Grietje,
zoek je een winkel in het Antwerpse? ga dan bij Het Bruidsparadijs te Merksem eens kijken. Daar hebben ze een zeer ruime keuze in trouwschoenen! (www.bruidsparadijs.be )
Nog veel succes!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...