Terug naar overzicht
hij hallo ik ken je probleem maar al te goed mijn vriendin had het probleempje ook maar is op ge lost wij zijn in nederland ge weest en daar heb je keus ge noeg maakt echt niet uit waar in ned we zijn op versch plaats ge gaan en overal vind je de schoenen en het beste is dat ze veel goedkoper zijn dus ik hoop dat je hier verder mee kan groetjes
Ook bij Gabrielli in Roeselare vind je alle mogelijke hakken!
Hallo Grietje,Ik had dat probleem ook, dus ben ik naar een gewone schoenwinkel gegaan en heb er een paar gevonden van gabor.Als je een foto wilt zien, kan je mij altijd mailen.De schoenen van Gabor zitten heel fijn en zijn heel comfortabel.sarah_erlingen@hotmail.comGroetjes,Sarah
Ohja,Die van mij hebben ook een blokhakje en zijn niet heel wit (meer gebroken wit met gouden tintjes).Vanvoor lijken ze op ballerina`s maar hebben toch een blokhakje.Groetjes, SarahGroetjes
Ik heb een goede tip: ga naar de website www.mijntrouwschoen.nl . Via de link "kies jouw trouwschoen" kom je via allerlei specificaties (kleur, hoogte hak, ...) uit bij een bepaalde trouwschoen. Op de website zelf kan je dan ook een lijst aanvragen van de winkels waar ze die bepaalde collectie (waar je uiteindelijk op uitkomt) verkopen. Heb het zelf ook zo gedaan en ben heel tevreden over de schoenen, echt heel handig!Veel succes!Anneleen
Hallo,Je moet anders eens kijken op de site van Dress By Jill.nlGroetjes 01/08/08
Hey griet,je moet eens gaan kijken bij mia monta,daar hebben ze héél mooie bruidsschoenen,Dat is in zottegem,ik wou mijn daar ook halen,maar over de 200km rijden voor enkel een paar schoenen is gekkewerk hé.Heb ze gisteren gebeld en de prijzen liggen rond 110 euro,is ook een meevaller.Je moet maar es op hun site kijken,t'is in zottegem.veel succes sarah (nog 148 dagen)
Hallo Grietje,zoek je een winkel in het Antwerpse? ga dan bij Het Bruidsparadijs te Merksem eens kijken. Daar hebben ze een zeer ruime keuze in trouwschoenen! (www.bruidsparadijs.be )Nog veel succes!Marita