Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen en juwelen in het rood

15-2-2008 12:11:03
hallo, deze zomer trouw ik een rode bruidsjurk. Maar ik ben nog steeds op zoek naar rode schoenen en juwelen. Hebben jullie een idee waar ik er gemakkelik zou kunnen aangeraken. Ik ben van de regio Gent.
Alvast bedankt,
Els

Els
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1581

Veronique
30-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:15:20

Bij Elsa Rainbow kan je rode schoenen vinden
http://www.elsarainbow.nl/index.php/id_structuur/7800/c...

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:17:06

Hadden ze geen bijpassende schoentjes en juwelen waar je je kleed gekocht hebt?
Ik heb dit allemaal in de winkel zelf gekocht...

Groetjes
Kim

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:54:52

Ja, idd zoals Véronique zegt: schoenen van Elsa Rainbow. Zowat elk (stoffen) model kan in de kleur die jij wenst geverfd worden. Dus best een stofje van je kleed meegeven.
Dit merk wordt o.a. bij Gabrielli in Roeselare verkocht.

Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik16-2-2008 18:40:28

Hey
ik ken het probleem, ik trouw namelijk ook in het rood deze zomer, kleedje van cymbeline.
Het is niet zo eenvoudig om de juiste rode schoenen te vinden. Ik heb vorig week half Antwerpen afgeschuimd en... gevonden, mooie bordeaux rode schoenen, flamenco stijl. Ik heb ze gevonden bij Zappa in de Kammenstraat. Dit winkeltje heeft altijd wel gekleurde schoenen in stock.

Veel succes met je zoektocht.
Annelies

Liesbeth

Meld misbruik18-2-2008 13:39:16

Hey

Als je trouwt in een rode bruidsjurk, kan je best niet kiezen voor rode schoenen (of zwarte of zilveren). Dat kan er echt over zijn. Bij rood kleuren bronzen schoenen het mooist en zit je ook niet met dat risico op kleurverschil.

Groetjes

Liesbeth

Lien
30-8-2008
 Meld misbruik21-2-2008 12:23:10

Hallo, ik trouw ook deze zomer in een rode bruidsjurk en ik heb vorige zaterdag schoenen gekocht: grijze sandalen van Danielle Tutti (ofzoiets). Ik heb niet gekozen voor rode schoenen omdat het praktisch onmogelijk is dezelfde kleur te vinden, dus beter iets totaal anders. En zo kan ik mijn sandalen achteraf ook nog eens dragen. Veel plezier met je zoektocht.

Lien

Lien
30-8-2008
 Meld misbruik21-2-2008 12:23:24

Hallo, ik trouw ook deze zomer in een rode bruidsjurk en ik heb vorige zaterdag schoenen gekocht: grijze sandalen van Danielle Tutti (ofzoiets). Ik heb niet gekozen voor rode schoenen omdat het praktisch onmogelijk is dezelfde kleur te vinden, dus beter iets totaal anders. En zo kan ik mijn sandalen achteraf ook nog eens dragen. Veel plezier met je zoektocht.

Lien

B

Meld misbruik23-2-2008 19:22:51

Ik heb vaker bruidsjuwelen gemaakt voor bruidjes met een rode trouwjurk.
Door een stukje stof naar mij toe te sturen, kan ik de kleur bepalen. Als ik twijfel, stuur ik wat materiaal naar de bruid toe, zodat zij zelf kan beslissen. Maar het blijft wel lastig om dezelfde kleur rood te vinden..... Je kunt ook kiezen voor sieraden in de kleur van je schoenen.

Groet, Marion
www.beadbeauties.nl

Marita

Meld misbruik3-3-2008 23:43:16

Hallo Els,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem (www.bruidsparadijs.be ) kan je schoenen laten kleuren. Een klein stukje stof van je jurk is al voldoende! Ook kan je er terecht voor gekleurde juweeltjes.
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...