Terug naar overzicht
Bij Elsa Rainbow kan je rode schoenen vindenhttp://www.elsarainbow.nl/index.php/id_structuur/7800/c...
Hadden ze geen bijpassende schoentjes en juwelen waar je je kleed gekocht hebt? Ik heb dit allemaal in de winkel zelf gekocht...GroetjesKim
Ja, idd zoals Véronique zegt: schoenen van Elsa Rainbow. Zowat elk (stoffen) model kan in de kleur die jij wenst geverfd worden. Dus best een stofje van je kleed meegeven.Dit merk wordt o.a. bij Gabrielli in Roeselare verkocht.
Hey ik ken het probleem, ik trouw namelijk ook in het rood deze zomer, kleedje van cymbeline.Het is niet zo eenvoudig om de juiste rode schoenen te vinden. Ik heb vorig week half Antwerpen afgeschuimd en... gevonden, mooie bordeaux rode schoenen, flamenco stijl. Ik heb ze gevonden bij Zappa in de Kammenstraat. Dit winkeltje heeft altijd wel gekleurde schoenen in stock.Veel succes met je zoektocht.Annelies
HeyAls je trouwt in een rode bruidsjurk, kan je best niet kiezen voor rode schoenen (of zwarte of zilveren). Dat kan er echt over zijn. Bij rood kleuren bronzen schoenen het mooist en zit je ook niet met dat risico op kleurverschil.GroetjesLiesbeth
Hallo, ik trouw ook deze zomer in een rode bruidsjurk en ik heb vorige zaterdag schoenen gekocht: grijze sandalen van Danielle Tutti (ofzoiets). Ik heb niet gekozen voor rode schoenen omdat het praktisch onmogelijk is dezelfde kleur te vinden, dus beter iets totaal anders. En zo kan ik mijn sandalen achteraf ook nog eens dragen. Veel plezier met je zoektocht. Lien
Ik heb vaker bruidsjuwelen gemaakt voor bruidjes met een rode trouwjurk. Door een stukje stof naar mij toe te sturen, kan ik de kleur bepalen. Als ik twijfel, stuur ik wat materiaal naar de bruid toe, zodat zij zelf kan beslissen. Maar het blijft wel lastig om dezelfde kleur rood te vinden..... Je kunt ook kiezen voor sieraden in de kleur van je schoenen.Groet, Marionwww.beadbeauties.nl
Hallo Els,bij Het Bruidsparadijs te Merksem (www.bruidsparadijs.be ) kan je schoenen laten kleuren. Een klein stukje stof van je jurk is al voldoende! Ook kan je er terecht voor gekleurde juweeltjes.Nog veel succes in je zoektocht!Marita