Nu Online
Momenteel zijn er 420 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostprijs trouwringen

15-2-2008 13:09:54
Hallo iedereen,
Voor ons is de jacht op trouwringen geopend. We zoeken iets anders dan anders. Maar we zitten met een grote vraag: wat kost een paar trouwringen? We hebben er geen enkel idee van. We hebben mooie ontwerpen gezien van Hans Sonnaert (Sint-Niklaas), maar willen ons eerste inlichten over prijzen.
Groetes
K.

Karen
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1660

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik15-2-2008 13:22:52

Wij hebben een 1000 euro begroot voor de ringen. Eerst hadden we minder gedacht, maar na een eerste bezoek aan een juwelier merkten we dat onze smaak toch in en iets duurdere categorie lag. Je kan het eigenlijk zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk, maar uiteindelijk denken wij onze goesting te vinden binnen dit budget.

Succes met kiezen!
Amaryllis

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 13:29:17

mijn verlovingsring was volledig op maat gemaakt (ontwerp door mijn verloofde), en in wit goud en kostte rond 500 euro

wij denken dat de trouwringen dus iets minder dan 1000 euro zullen kosten, opnieuw eigen ontwerp

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 13:43:44

Hoi Karen,

Onze ringen zijn van het merk Amici, wij hebben beide ene ring met goud en witgoud.
In mijne ring zit 1 briljantje en mijn vriend heeft ene zonder.
Wij betalen 666 euro voor onze ringen(wel met korting tijdens de opendeurdag)

Groetjes,
Sarah

Sofie
22-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 15:15:49

Hey Karen,
Ik heb eens op de site gekeken van Hans Sonnaert en die prijzen liggen toch rond de 600 à 700 euro per ring, ze staan erbij. Dat vind ik veel geld. Wij hadden gedacht aan 600 à 700 euro voor twee ringen. En ik heb een afspraak gemaakt bij Fede di Oro, daar zijn het naar het schijnt heel schappelijke prijzen. Het is wel in izegem. Misschien niet bij de deur ?
Groetjes,
Sofie.

Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik15-2-2008 15:24:49

Dag Karen,

Wij hebben op de trouwbeurs in Gent een juwelier ontmoet die wel iets origineels doet: je kan je vingerafdrukken er laten op zetten (die van jou op de ring van je partner en omgekeerd) en het resultaat is nog mooi ook moet ik zeggen. De winkel zit wel ergens in west-vlaanderen en ik weet niet van waar jullie afkomstig zijn, maar er zijn vast ook andere winkels in België die dat ondertussen doen. De website vind je hier: www.fededioro.be
Wij hebben toen wat uitleg gekregen en je kan deze al krijgen vanaf 600 per koppel ringen (afhankelijk of je er nog steentjes in wil of niet natuurlijk). Ik geloof ook dat er geen of weinig verschil was in prijs tussen wit, geel of rood goud of zelfs een combinatie.

Groetjes,

Liesbeth

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik15-2-2008 15:28:56

Onze ringen kosten samen zo een 1500 euro... Mijn ventje de zijne is heel simpel goud, bij mij zitten er 9 kleine diamantjes (op een vierkantje)in..

Groetjes,
Kim

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 16:15:07

wij hebben onze ringen laten maken bij mij zit er een vrij grote diamant in en hebben vrij breden ringen en ze kosten dan ook al wat meer voor 2 zo een 1950 e maar je kan al voor een 500 e 2 mooie ringen kopen bv vrancken in genk
groetjes

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 16:15:51

wij hebben ringen van het merk aurodesign
we hebben gekozen voor titanium ringen, met een gouden lijntje erin. bij mij zit er 1 diamantje in en ze zijn 5 mm breed.
Normaal was de kostprijs rond 500 euro per paar maar met 20 procent korting kosten ze nu nog 400 euro voor ze allebei

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik15-2-2008 16:36:31

Hoi,

Wij hebben onze op maat laten maken volgens ons eigen ontwerp. Het zijn witgouden, vrij dikke en brede ringen. Bij mij zit er een vrij grote briliant in.
Wij hebben hier +/- €800 voor betaald. Bij een gewone juwelier zou dit veel duurder (bijna het dubbele) uitkomen, maar we kennen er eentje in Genk die veel voordeliger werkt. Omdat hij geen ontwerpen maakt, maar jij komt zelf met je ontwerp.
Als je meer info wilt mag je me altijd mailen katrienvreven@pandora.be

Groetjes,
Katrien

ulrike

Meld misbruik15-2-2008 16:47:02

onze komen van emenel uit antwerpen had ze op beurs in gent gezien, onze ringen zijn samen ong 1100 eur (zijn wel vrij brede, dunnere zijn iets goedkoper), ze hebben ook wel goedkopere modellen, zijn erg mooi
ze hebben een site op internet, maar in de winkel zelf meer keuze
grtjs

Laurie

Meld misbruik15-2-2008 16:48:23

Hey,

Onze ringen kosten ongeveer 1.300 euro. Ze zijn van Aurodesign en op de mijne zitten een aantal briljantjes.
Je kan echt ringen vinden in alle prijscategorieën. Het hangt er van af wat (en vooral welke materialen) jullie precies willen.

Groetjes,

Laurie

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik15-2-2008 17:19:25

HALLO,
wij hebben onze ringen laten ontwerpen en maken bij een goudsmit. wij betalen 650 euro voor de beide ringen.

groetjes
heidi

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 21:10:47

Hey,

Wij betalen 620 euro voor het paar, van Wim Meeussen. Is wel één van zijn goedkoopste creaties, maar net wat we wilden (lucky us lol).

Dus het kan wel meevallen hoor. Het scheelt ook wel dat ik diamantjes uit een eigen kettinkje heb gebruikt in de ring, en niet heb aangekocht.

Veel succes nog,

Tania

Valérie
7-6-2008
 Meld misbruik16-2-2008 10:27:24

Ook wij gingen bij Wim Meeuwsen voor de specialere ringen en moesten voor een brede ring 950€/paar neertellen. De hele smallekes kosten minder maar daar moet ge fijne lange vingerkes voor hebben en dat heb ik juist niet :-)
We gingen ook bij het juwelenaterlier in lier maar daar kwam het algauw op 1500€/paar en van stijlen lijken ze zeer goed op die van Wim Meeuwsen alleen werken ze bij het juwelenatelier enkel met diamant en certificaat en bij Wim gaat het over briljanten

Succes met de zoektocht, toch een belangrijke keuze!

Ann
9-5-2009
 Meld misbruik16-2-2008 18:50:07

Hey,

Als je originele trouwringen wil,neem dan zeker eens een kijkje op de site van fede di oro : www.eigencreaties.be
Staan zeer mooie ringen op in verschillende prijsklasses.

Groetjes Ann
09/05/09

Dafne

Meld misbruik25-2-2008 21:12:44

heidi,

bij welke goudsmit ben je geweest, wij willen namelijk ook zelf iets laten ontwerpen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...