Terug naar overzicht
Hey Vicky,Amai, het was precies weer even geleden dat ik op het forum geweest ben want had je bericht nog niet gezien, vandaar mn late reactie :-( Wij trouwen 24 januari 09 dus jullie zullen er eerst kunnen feesten. Wij zijn vorige zomer naar een trouwfeest geweest in Familia en omdat dat zo'n fijne ervaring was, hebben wij ook voor deze zaal gekozen. Wij nodigen ook ongeveer 140 à 150 mensen uit en dit was volgens Koen (de eigenaar) geen probleem. Wij hebben nog geen contact opgenomen met de 'huis' DJ maar gaan hem wel sowieso boeken want ook hij zorgde mee voor het leuke feest en sfeer van vorige zomer. Ik denk dat Familia een goeie keuze is en het een superfeest gaat worden !Wij waren inderdaad ook enorm enthousiast over het hele gebeuren en manier van werken daar...Alles voelt er goed en oprecht aan :-)Geniet er alvast van !!!Groetjes,Jill
HalloWij hebben al een aantal feesten meegemaakt in zaal Familia en ik denk 100 à 120 personen dat het toch voldoende is om daar te zitten, het is er niet zo groot, verder ook veel lof over eten, hapjes, drank, alles genoeg en heel goed.Wij hebben ook getwijfeld aan deze zaal, maar niet gedaan vanwege de grootte.Mvg,J&B
fiogf49gjkf0dik trouw 19/7/08 en het feest is in familiawe zullen met 110 zijn. Ideaal denk voor 150 lijkt de zaal me wat nipthoewel je de mooie pergola ook kan gebruiken heb de opstellling gezien zo en die mensen zitten echt niet afgezonderd!!ik hoop op een leuk feest!!