TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
|
15-2-2008 20:03:21
Hey Vanessa, ik denk dat je zeker eens naar dit filmpje moet kijken. Een bruidspaar hebben dit ook gedaan en het is super grappig. Je kan misschien pasjes uit dit dansje halen... Veel succes ermee!! oei lukt niet om hier door te sturen, ik stuur het naarje email!! groetjes Lies
|
|
Ann
9-9-2009
|
15-2-2008 20:53:08
Zou je mij dat filmpje ook kunnen doorsturen? We zijn ook op zoek naar een originele openingsdans... krisnoben@hotmail.com
|
|
Evelien
|
15-2-2008 21:15:06
Heb dat filmpje ook eens gezien. Mij leek dat maar fake maar goed, elk zijn idee natuurlijk. Stond volgens mij op youtube.
|
|
Tania
3-5-2008
|
15-2-2008 21:18:24
Ik heb dat ook al gezien, je kan het vinden op youtube. Je moet iets typen als "wedding first dance big butt", en dan krijg je het desbetreffende filmpje. Wij hebben er al geweldig om gelachen hoor, het is echt super! Niet dat we het zelf gaan doen, want mijn kleed is er niet echt op gemaakt...
Jullie wel veel succes hoor Vanessa!
Groetjes,
Tania
|
|
Ilse
|
15-2-2008 21:38:49
Hey,
Ik heb de filpjes ook gezien op youtube en hebben zelf ook al gedacht om in die richting iets te doen... Zou ideaal zijn ook omdat mijn papa reeds overleden is en ik op die manier geen tweede dans zou moeten doen met een 'vervanger'...Van openingsdans meteen naar ambiance! Maar we zijn er nog niet uit...
Veel succes Ilse
|
|
Ellen
12-4-2008
|
16-2-2008 12:03:12
Wij dansen al drie jaar in een dansschool en iedereen vraagt of wij gene speciale dans gaan doen. Wij hebben altijd nee gezegd en wij dansen als eerste dans ook een slow. Dan vindt iedereen dat heel spijtig. Maar omdat mijn papa ook overleden is, doen wij daarna geen vermenigvuldingingsdans, maar gaan wij inderdaad een speciale dans doen. Dit is wel een dans die wij geleerd hebben op onze school.
Langs ene kant zou ik jullie aanmoedigen om dit te doen, zeker als je dit zelf wilt en het zelf grappig wil maken. Zelf zou ik zoiets niet durven doen en ook niet willen, omdat ik zeer traditioneel ben ingesteld. Maar mensen verschillen hé!
Groeten Ellen
|
|
Ellen
12-4-2008
|
16-2-2008 12:03:26
Wij dansen al drie jaar in een dansschool en iedereen vraagt of wij gene speciale dans gaan doen. Wij hebben altijd nee gezegd en wij dansen als eerste dans ook een slow. Dan vindt iedereen dat heel spijtig. Maar omdat mijn papa ook overleden is, doen wij daarna geen vermenigvuldingingsdans, maar gaan wij inderdaad een speciale dans doen. Dit is wel een dans die wij geleerd hebben op onze school.
Langs ene kant zou ik jullie aanmoedigen om dit te doen, zeker als je dit zelf wilt en het zelf grappig wil maken. Zelf zou ik zoiets niet durven doen en ook niet willen, omdat ik zeer traditioneel ben ingesteld. Maar mensen verschillen hé!
Groeten Ellen
|
|
Melissa
12-1-2008
|
16-2-2008 12:21:46
Wij hebben meegedaan met het programma de openingsdans die start op 20 maart. Wij zijn getrouwd op 12 januari en hadden ook een speciale openingsdans. We begonnen met een trage slow namelijk my endless love van lionel richie en diana ross en dit ging dan via sirene over in Bob Sinclar -Rock this party!! Veel ambiance en succes verzekert, alé bij ons toch. Op dit laatste nummer zijn wij namelijk beginnen swingen en het resultaat zal je ergens begin april kunnen bekijken op vitaya. Zeker een aanrader voor wie durft. Ik moet wel toegeven dat ik hierdoor met veel stress zat tijdens het dessertbuffet.
Melissa
|
|
Annelies
5-7-2008
|
16-2-2008 18:34:01
Hey
Wij willen ook iets anders doen. Wij hadden gedacht om traag te beginnen en dan eventueel over te schakelen op de jack rabbit twist contest uit pulp fiction. Hiervoor moet je niet echt kunnen dansen, gewoon wat zot doen.
Dus ga ervoor he
|
|
els
28-6-2008
|
17-2-2008 0:34:45
wij hebben geoefend op de dans van youtube, is heel leuk om te doen, maar er is nu iets in mijne rug geschoten pff... dus of dat dat nog gaat doorgaan ik weet het ni.. maar ik vind het wel tof....
|
|
Cindy
12-9-2008
|
17-2-2008 9:28:02
hoi,
wij hebben ons eigen nummer in mekaar gestoken. dus een beetje vanalles door mekaar gegooid. de familie weet niet beter of we gaan onze oorspronkelijke en originele dans doen :-). dat wordt lachen die avond. ik wou ook iets speciaal doen omdat mijn vent niet wou tegeldansen lol
grts cindy 12.09.08
|
|
Darcy
9-8-2008
|
5-6-2008 17:51:46
hallo,
Wij hebben ook zo iets in elkaar gestoken. we beginnen met a whole new world van alladin en dan crasht het nummer en beginnen we een mix van een twist en michael jackson en country music gewoonweg omdat we niet zo een plakkerige dans op 1 tegel willen doen.
grtjes Darcy 8/8/8
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|