Terug naar overzicht
mijn zus heeft daar geboortekaartjes laten maken. die waren wel mooi
Piep Konijn maakt trouwuitnodigingen en bedankjes op maat. De moeite om eens een afspraak met haar te maken.
oeps, waarom staat dat er nu zo veel keer ? Dat was niet de bedoeling en ik kan het niet verwijderen!sorry
Ik heb daar mijn geboortekaartjes besteld en was heel content (van de kaarten én de service)!Ik heb ook al zitten kijken of zij geen trouwkaarten doen maar vond hier niets van terug.
Ik heb daar mijn geboortekaartjes besteld en was heel content (van de kaarten én de service)! Ik heb ook al zitten kijken of zij geen trouwkaarten doen maar vond hier niets van terug.
mijn zusje is gisteren weer bevallen en weer een kaartje van babygraphics... ook weer heel mooi
wij hebben er onze trouwkaarten laten maken en zijn supertevreden ! Alles is nu verzonden en iedereen reageert heel positief. We hebben een eigen foto op de voorpagina gedaan en vanbinnen laten terugkeren heel licht.Ze zijn flexibel in proefdruk, zijn snel vind ik en was de beste prijs na vergelijk van 4 drukkers. Alles hangt ook een beetje af van ontwerp en uitnodiging zelf. Wij hebben alles op 1 kaart laten drukken, in receptieversie en in avondfeestversie. Ik denk dat het duurder is als je extra kaartjes voor in de kaart wil.In elk geval heb ik ook gezien dat ze extra dingetjes hebben, zoals bedrukte magneten en zo... kan ideeën geven voor bedankjes.Succes !
De trouwkaarten van Babygrafix kan je nu terugvinden op de andere site : cartarosa.be Daar vind je een unieke collectie leuke ontwerpen waarbij inderdaad nog heel leuke andere items worden aangeboden in dezelfde layout als de huwelijkskaart: gastenboek, magneten, spandoeken, labels, stickers, tafelkaartjes, menukaarten... het kan er allemaal ! Nog veel succes met de verdere voorbereidingen !
De trouwkaarten van Babygrafix kan je nu terugvinden op onze andere site : cartarosa.be Daar vind je een unieke collectie leuke ontwerpen waarbij inderdaad nog heel leuke andere items worden aangeboden in dezelfde layout als de huwelijkskaart: gastenboek, magneten, spandoeken, labels, stickers, tafelkaartjes, menukaarten... het kan er allemaal ! Nog veel succes met de verdere voorbereidingen !