Terug naar overzicht
Hoi,Als je m'n mailtje stuurt kan ik daar wel voor zorgen: katrienvreven@pandora.beGroetjes,Katrien
Hoi Ellen,Als je het draaiboek hebt ontvangen, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om het ook naar mij te sturen?sarah_erlingen@hotmail.comGroetjes,Sarah
Zou je het ook naar mij kunnen doorsturen? Alvast bedankt!!!Krisnoben@hotmail.com
Hey,Zou het mogelijk zijn om het draaiboek ook naar mij door te mailen?Heel hartelijk bedankt en nog veel succes en plezier met de voorbereidingen!!Nathalienathalieooms@yahoo.com23/08/08
Ook wij zouden het graag krijgen :)Alvast bedankt! sammy.annemie@gmail.comEn nu beginnen aan m'n verjaardagsontbijt :)kus
wij ook :-))katrien09082008@hotmail.combedankt!
Idem voor mij aub annelies.fayt@gmail.com
Hoi!Mochten jullie tijd hebben, voeg me dan maar toe aan te mailen! ;-)elsvdb21@hotmail.comAlvast bedankt!
graag ook voor ons, want wij weten absoluut niet waar te beginnen! :)liesbetquintiens@hotmail.com
Ik zou het ook leuk vinden om dit in mijn mailbox te ontvangen: stasannelies@hotmail.comBedankt!
sign me up :)jootje83@yahoo.com
Indien het nog iemand zou zien zitten, graag ook naar mij doormailen please:gwendolyndehaerne@hotmail.comAlvast super bedankt voor de moeite, want ik zie dat er al heel veel kandidaten zijn!!!