Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben besloten niet echt suite kledij te kiezen, omdat iedereen in de familie zich daar het best bij voelde. Dus de mannen in zwart kostuum (hebben we wel gevraagd omdat mijn ventje een grijs kostuum heeft, valt dan wat meer op), en de vrouwen kort. Mijn moeder heeft een soort mantelpakje, en mijn schoonzus een rode jurk tot onder de knie. Ik denk dat als je voor echt lange suitekledij gaat, je dat best inderdaad afspreekt. Anders valt de ene tov de andere een beetje uit de boot, nee? Hoewel sommige suitekledij niet per se tot op de voet hangt natuurlijk...Succes,Tania
Hallo,Bij ons gaan de vrouwen in het lang.En de mannen huren allemaal hetzelfde kostuum.Groetjes
Bij ons ook iedereen in het lang, maar als jij vindt dat door elkaar kan, dan vind ik dat je dat moet zeggen. Groetjes, Marie
hoi,bij ons gaat ook iedereen int lang...doen waar jij je het beste bij voelt!tis jullie trouwfeest!succes
Hallo!Ik denk ook dat het belangrijkste is dat je je er goed in voelt. Mijn toekomstige schoonmoeder wou persé in 't lang, en zijn heeft nu een lang kleed gekocht. Mijn moeder daarentegen voelt zich daar niet goed in (en vindt zichzelf daar ook niet mooi mee) en heeft gekozen voor een 3/4 mantelpakje.! Mijn zus zal waarschijnlijk wel in het lang zijn. Zo zie je maar.. Er zitten variaties in de suite en vind dat wel leuk. De mannen van de suite zijn wel allemaal gelijk (kostuums gehuurd) maar natuurlijk verschillend van mijn toekomstige man!Veel succes!!!
Hey,Zelfde probleem hier. MIjn mama heeft al een lang kleed (allé rok + top) gekocht en staat daar mooi mee. Als ze iets korters draagt, lijkt ze 10 jaar ouder.Maar mijn schoonma in spé staat helemaal niet met een lang kleed (ze is nogal klein). Zij zal dus iets korters dragen. Wij hebben daar geen probleem van gemaakt, zolang het maar feestelijk blijft.Voor de heren eisen we wel een kostuum (kleur mochten ze kiezen), maar het toeval wil nu dat ze tot nu toe allemaal voor grijs gekozen hebben.Groetjes en veel succes
hoi Romina,Wij hebben ervoor gekozen om de moeders in het lang te steken maar de zussen niet. kwestie van hen niet op kosten te jagen. nu als het aan mijn lag mocht het allemaal in het lang, maar ik wil de mensen daar dan ook niet toe verplichten, vandaar dus onze overeenkomst.veel succes allesinds
Hoi allemaalBedankt voor alle reacties. Ik denk dat ik gewoon ga vragen aan de mannen in kostuum en de vrouwen in suitekleding naar keuze. Dus wel feestelijk maar kort / middellang of lang naar keuze.Belangrijkste vind ik dat de mensen komen en dat ze zich goed voelen in wat ze dragen.groetjes