Terug naar overzicht
hoi annemie,Hoop dat ze het bij uw toekomstige man zijn vrijgezellenavond wat deftiger houden als bij mijn toekomstige man !!!vond dat ze er echt wel overgegaan waren!grtjes,els
hOI els, wanneer trouw je en wat hadden ze dan gedaan?
Daar zit ik dus ook altijd mee in. Ons plan was om elk appart wat leuke dingen te doen overdag en dan savonds tesamen gaan vieren. Nu hebben zn vrienden er niet beter op gevonden om met alle mannen op citytrip te gn,ik mag zelfs niet weten nr waar. Ik heb alle vertrouwen in mn vriend mr of zijn vrienden te vertrouwen zijn das wat anders... kProbeer er niet teveel aan te denken want tgeeft me echt geen goed gevoel.Hopelijk krijg je snel je mega mindy (heelhuids) terug. Alvast succes voor volgende week.Groetjes
Wij hebben allebei goed verstaanbaar gemaakt dat we zoiets echt niet willen. Als er toch met onozeligheden afkomen, zal het gaan stuiven denk ik (dan zullen er een aantal "uninvited" worden :)). Ik hoop echt dat ze niet egoistisch zullen doen maar rekening houden met wat wij willen. 't Is tenslotte onze trouwdag ook...Groetjes,Tania
Hoi,uiteindelijk is het al bij al meegevallen. Ze zijn eerst gaan karten in Bilzen, dan iets gaan eten in brussel, en dan in leuven zo opdrachtjes enzo gaan doen. Hj was om 7u thuis, ligt nu wel nog strike in bed :). Ben wel content dat het achter de rug is, hij moest maar eens iets gebroken hebben of weet ik veel, en da een week voor de trouw. Heb mijne gisteravond ook gehad, wist er niets van, maar was heel plezant en rustig. Ze wisten dan ook dat ik zo opdrachtjes en zo helemaal ni leuk zou vinden. Dus ben blij dat ze er rekening mee gehouden hebben.Nu kan t aftellen echt beginnen, nog 6 dagen, en heb al paar dagen krampen van de zenuwen :(. Groetjes en veel voorbereidingsplezier!!
Ik trouw volgende vrijdag. Best spannend!