Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen

16-2-2008 16:18:36
Help, ze zijn juist mn vriend komen halen voor zn vrijgezellen, verkleed als mega mindy. Was wel grappig maar k hoop dat ik hem in één stuk terug krijg. Begint nu pas goed door te dringen, volgende week ben ik mevrouw, en ni meer juffrouw. Is er nog iemand die zaterdag trouwt? Denk ik dat ik nog een hoop dingen vergeten ben, wordt spannend weekje
Groetjes

annemie
23-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 929

Patricia
8-8-2008
 Meld misbruik16-2-2008 17:20:03

hoi annemie,

Hoop dat ze het bij uw toekomstige man zijn vrijgezellenavond wat deftiger houden als bij mijn toekomstige man !!!
vond dat ze er echt wel overgegaan waren!

grtjes,
els

annemie
23-2-2008
 Meld misbruik16-2-2008 17:21:51

hOI els, wanneer trouw je en wat hadden ze dan gedaan?

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik16-2-2008 17:51:23

Daar zit ik dus ook altijd mee in. Ons plan was om elk appart wat leuke dingen te doen overdag en dan savonds tesamen gaan vieren. Nu hebben zn vrienden er niet beter op gevonden om met alle mannen op citytrip te gn,ik mag zelfs niet weten nr waar. Ik heb alle vertrouwen in mn vriend mr of zijn vrienden te vertrouwen zijn das wat anders... kProbeer er niet teveel aan te denken want tgeeft me echt geen goed gevoel.
Hopelijk krijg je snel je mega mindy (heelhuids) terug. Alvast succes voor volgende week.
Groetjes

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik17-2-2008 10:33:57

Wij hebben allebei goed verstaanbaar gemaakt dat we zoiets echt niet willen. Als er toch met onozeligheden afkomen, zal het gaan stuiven denk ik (dan zullen er een aantal "uninvited" worden :)). Ik hoop echt dat ze niet egoistisch zullen doen maar rekening houden met wat wij willen. 't Is tenslotte onze trouwdag ook...

Groetjes,

Tania

annemie
23-2-2008
 Meld misbruik17-2-2008 12:44:24

Hoi,
uiteindelijk is het al bij al meegevallen. Ze zijn eerst gaan karten in Bilzen, dan iets gaan eten in brussel, en dan in leuven zo opdrachtjes enzo gaan doen. Hj was om 7u thuis, ligt nu wel nog strike in bed :). Ben wel content dat het achter de rug is, hij moest maar eens iets gebroken hebben of weet ik veel, en da een week voor de trouw.
Heb mijne gisteravond ook gehad, wist er niets van, maar was heel plezant en rustig. Ze wisten dan ook dat ik zo opdrachtjes en zo helemaal ni leuk zou vinden. Dus ben blij dat ze er rekening mee gehouden hebben.
Nu kan t aftellen echt beginnen, nog 6 dagen, en heb al paar dagen krampen van de zenuwen :(.
Groetjes en veel voorbereidingsplezier!!

evelyne
20-12-2008
 Meld misbruik17-2-2008 15:48:19

Ik trouw volgende vrijdag. Best spannend!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...