Terug naar overzicht
heyde nicht van mijn man heeft daar haar feest gegeven en dit was wel een walking dinner/fuif, ze hebben voor alles zelf gezorgd geloof ik. ik vond het wel een hele leuke zaal, heel origineel, echt eens iets anders dan al de rest.ivm prijs en catering kan je best gewoon es bellennaar die zaal denk ik, is altijd het meest praktische en direct de juiste info...groetjes sas
---
Dag Adinda,Wij hebben in november onze trouwfuif gegeven in de Cocteau.Het was een superfeest!We hadden een hele goede traiteur en hebben eerst een uitgebreide receptie gegeven en nadien volgende gerechten:- Ovenbroodjes met kippereepjes en groenten- Frietjes in een puntzakje- Croque-monsieurtjes- Een heel uitgebreid dessertbuffet- En gedurende de ganse dansavond belegde broodjesDe prijs voor het huren van de zaal is 500 Euro, maar wij zijn aangenaam verrast geweest door het drankverbruik dat echt niet duur was!Wij waren met een 120tal personen en hebben alles inbegrepen (dus ook de huur) 2.700 Euro betaald. En dat is echt niet veel voor een bende zeer stevige drinkers!'t Is een hele leuke locatie en de uitbaters zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen.Voor eventuele extra info: karen.breyne@serck.beSucces!PS: Wij wilden het ook alternatief...
Cocteau verliest veel van zijn pluimen. Hebben er eind vorig jaar een feestje gegeven, en toen lag er beschimmeld vlees in de frigo, en de uitbater deed niet eens de moeite het weg te nemen. De zaal deed ook enorm vuil en verouderd aan. Best geen trouwfuif doen lijkt me!