Terug naar overzicht
Hoi Kathleen,Ik denk toch dat dit nog veel gedaan wordt, wij doen het in ieder geval wel.Wij denken eraan om van die lege mini flesjes te kopen en ze te vullen met drank, met ons eigen etiket erop.Kijk anders eens op www.geluk.com , daar staan ook hele leuke bedankjes.Ik heb zo een proefpakket ontvangen en ze zijn echt leuk. Die trouwgom vond ik echt origineel.Groetjes,Sarah
hoi,wij gaan gewoon voor een foto van ons met een bedanktekst op.Onze fotograaf doet dit er gratis bij.groetjes
hallo,wij geven potjes met badzout en flesje met badschuim in aan de gasten. ze kunnen dan zelf kiezen waar hun voorkeur naar uit gaat en we hebben gewerkt met 2 geuren. de pojes en flesjes hebben we gehaald bij de ava en het vulmateriaal in het kruidvat. groetjesheidi.
heyik denk dat het wel nog veel gedaan wordt hoor!wij gaven de daggasten een grote fles wijn met aangepast etiket en de receptiegasten een klein flesje met hetzelde etiket.er bestaat een volledige site met echt heel leuke dingen, google eens op trouwbedankjes ofzoiets, is nederlandse site dacht ik maar je ken er wel ideetjes op doengroetjessasgroetjessas
Wij geven iedereen een roos mee met een leuk bedankkaartje aan. Het is ook een leuk zicht tijdens het feest: een reuze boeket rozen (120 rozen ongeveer). Wij laten ze in buisjes zetten zodat ze makkelijk te vervoeren zijn.Groetjes