Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iets voor in haar

17-2-2008 15:41:11
Ik zit met een probleem.
Volgende vrijdag (22/02) trouw ik.
Ik had iets voor in mijn haar. Het waren bruidskralen. Eenvoudig maar mooi.
Ze waren allemaal apart te bevestigen via een magneetje. Ging gisteren voor mijn proefkapsel. Dit was gewoon niet aan te brengen in mijn haar. Zijn er onder jullie die weten waar ze (regio Brugge) iets gelijkaardigs (met pareltjes) verkopen? Die makkelijker te bevestigen zijn, en ook gans de dag in blijven?

Eef

evelyne
20-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1037

evelien
6-9-2008
 Meld misbruik17-2-2008 17:16:00

hallo,
ik ben bij veritasgeweest en daar heb ik leuke krullies gevonden. dat zijn van die resors (als je dat kent) en dat kan je tussen je haar draaien.
veel groetjes en veel plezier vrijdag!!!

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik17-2-2008 21:46:08

Hallo Evelyne,

Een tip is die speciaalzaak recht tegenover de Bilbo (Noordzandstraat Brugge). Ik heb er gisteren mijn tiahra en bijhorende pareltjes gekocht. Ik ben ook in Veritas gaan kijken. Er was ook keuze, maar beperkter.

Veel plezier vrijdag! Geniet ervan!

Groetjes
Sofie

23*05*2008

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik18-2-2008 17:52:29

hallo,

je hebt ook van die kraaltjes of steentjes op een siliconen schuivertje die je gewoon over een lokje haar schuift tot op de gewenste plaats. blijven wel goed zitten en je hebt ze in verschillende kleuren. je kan ze wel vinden in winkels met bruidskleren denk ik. heb het al gezien op de site van perrier

groetjes
heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...