Terug naar overzicht
Hey nadine,fijn te horen dat je dag SUPER was,dan weet je dat al de voorbereiding en stressen nie voor niets was hé.Wij moeten nog eve wachten,grote dag is op 18 jjuli.En vraagje,kan je evt. een voorbeeld van je misboekje doormailen,we geraken er nie uit. grtz sarahsarahmartens@skynet.beAlvast bedankt
HeyEen dikke proficiat met jullie huwelijk. Wij trouwen binnen 173 dagen. Spannend. Zou je ons jullie misboekje misschien ook kunnen doormailen? Want dit is minder makkelijk dan eerst gedacht :-).Mercikes en nog tonnen geluk samen!Kittykittycardoen82@hotmail.com
Dina meid, het was blijkbaar een lucky dag om te trouwen...ben blij dat het bij jou ook zo super is verlopen... mijn verslag heb ik hier gisteren gepost en als je het gaat lezen zal je zien dat ik een even tevreden bruid geweest ben als jij :-)Om ons gasteboek te citeren "als ons huwelijkleven ook maar een klein beetje zal lijken op ons feest...dan zal het buitengewoon fantastisch worden".Veel liefs,Lienook twee dagen getrouwd :-)))
Van harte proficiat! ik hoop dat van mij ook alles zo perfect zal lopen. ik zit ook al met veel zenuwen. nog 81 dagen te gaan...
Heilaba,Eerst en vooral ne dikke proficiat! Ben enerzijds jaloers omdat het zo perfect was maar anderzijds blij dat het voor ons nog komen moet! Ik vrees toch steeds een beetje. Ben echt een perfectionistje en ben bang iets te vergeten!! Dus alle info, draaiboeken, checklist, misboekje en dergelijke zijn welkom aangezien het bij jullie perfect liep!!!!Groetjes en nogmaal proficiatValentinevalentinevg@skynet.be
Hey Nadine,Ben jij diegene die in Waterloos in de kerk is getrouwd?Groetjes, Sarah
Hoi Nadine,Ik weet zeker dat jij die Nadine bent die in Waterloos is getrouwd want jou verslag met de bellenblazers en de rijst komen mij heel bekend voor.Ik wou je even zeggen dat je er prachtig uitzag, je straalde gewoon. Ook de bruidskinderen waren heel mooi.Vooral de twee kleintjes in het karretje.Jaja, ik ben komen kijken aan de kerk samen met mijn toekomstige schoonmama (christianne swennen van de sanama).Ik trouw op 24/05/08 met hare zoon Mario Didden. Ze had mij gevraagd als ik mee wou komen naar de mis, dan kon ik ook al eens zien hoe het allemaal in zijn werk gaat gan he;-). Groetjes en nog heel veel geluk in het verdere leven.Sarah