Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze trouwdag was gewoon AF!!!

18-2-2008 10:24:59
dag beste medebruidjes,
wij zijn vorige zaterdag in het huwelijksbootje gestapt en wil hier wel even een kort verslagje kwijt over deze prachtige dag!
ten eerste was het al een prachtig weertje, wel koud maar de zon scheen volop! heerlijk gewoon...
ik heb eigenlijk de hele dag geen enkel moment van spanning gehad ik was heel relaxt en wist dat alles op zijn pootjes terecht ging komen.
mijn ventje zag er geweldig uit! het gemeentehuis en het kerkelijk huwelijk waren geweldig er was zoveel volk aanwezig. rijst a volonté en iedereen stond er dan ook nog eens met bellenblazers!
dan naar de feestzaal waar we eerst receptie hadden met chauffeurs, dan foto's maken en die konden natuurlijk niet mislukken met zo een prachtige zon! na de foto's eten met de naaste familie, en dan was het al gauw 19u en kwamen de eerste gasten voor het avondfeest binnen. het feest was af! goed eten, goede dj, heerlijke sfeer onder de genodigden en toen we de cadeau's voor de ouders uitdeelden kwamen er toch enkele traantjes. de openingsdans was zalig en de rest van de avond hebben we ons alleen nog maar heel goed geamuseerd!
ik had er nooit van kunnen dromen dat onze trouwdag zo AF ging zijn! ik wens dit iedereen toe en geniet er echt van want het is om voor je het beseft!!!
gr ward en nadine
16/02/08

dina
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1062

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik18-2-2008 11:10:37

Hey nadine,fijn te horen dat je dag SUPER was,dan weet je dat al de voorbereiding en stressen nie voor niets was hé.
Wij moeten nog eve wachten,grote dag is op 18 jjuli.
En vraagje,kan je evt. een voorbeeld van je misboekje doormailen,we geraken er nie uit. grtz sarah
sarahmartens@skynet.be
Alvast bedankt

Kitty
9-8-2008
 Meld misbruik18-2-2008 12:00:07

Hey

Een dikke proficiat met jullie huwelijk. Wij trouwen binnen 173 dagen. Spannend. Zou je ons jullie misboekje misschien ook kunnen doormailen? Want dit is minder makkelijk dan eerst gedacht :-).

Mercikes en nog tonnen geluk samen!
Kitty
kittycardoen82@hotmail.com

Kitty
9-8-2008
 Meld misbruik18-2-2008 12:00:25

Hey

Een dikke proficiat met jullie huwelijk. Wij trouwen binnen 173 dagen. Spannend. Zou je ons jullie misboekje misschien ook kunnen doormailen? Want dit is minder makkelijk dan eerst gedacht :-).

Kitty

Kitty
9-8-2008
 Meld misbruik18-2-2008 12:00:41

Hey

Kitty

Kitty
9-8-2008
 Meld misbruik18-2-2008 12:00:58

Hey

Kitty

Kitty
9-8-2008
 Meld misbruik18-2-2008 12:01:14

Hey

Kitty

Kitty
9-8-2008
 Meld misbruik18-2-2008 12:01:33

Hey

Kitty

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik18-2-2008 12:40:03

Dina meid, het was blijkbaar een lucky dag om te trouwen...ben blij dat het bij jou ook zo super is verlopen... mijn verslag heb ik hier gisteren gepost en als je het gaat lezen zal je zien dat ik een even tevreden bruid geweest ben als jij :-)
Om ons gasteboek te citeren "als ons huwelijkleven ook maar een klein beetje zal lijken op ons feest...dan zal het buitengewoon fantastisch worden".
Veel liefs,
Lien
ook twee dagen getrouwd :-)))

Tina
9-5-2008
 Meld misbruik18-2-2008 12:40:25

Van harte proficiat! ik hoop dat van mij ook alles zo perfect zal lopen. ik zit ook al met veel zenuwen. nog 81 dagen te gaan...

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik18-2-2008 17:22:57

Heilaba,

Eerst en vooral ne dikke proficiat! Ben enerzijds jaloers omdat het zo perfect was maar anderzijds blij dat het voor ons nog komen moet!
Ik vrees toch steeds een beetje. Ben echt een perfectionistje en ben bang iets te vergeten!! Dus alle info, draaiboeken, checklist, misboekje en dergelijke zijn welkom aangezien het bij jullie perfect liep!!!!

Groetjes en nogmaal proficiat
Valentine

valentinevg@skynet.be

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik18-2-2008 23:17:17

Hey Nadine,

Ben jij diegene die in Waterloos in de kerk is getrouwd?

Groetjes, Sarah

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik18-2-2008 23:53:40

Hoi Nadine,

Ik weet zeker dat jij die Nadine bent die in Waterloos is getrouwd want jou verslag met de bellenblazers en de rijst komen mij heel bekend voor.
Ik wou je even zeggen dat je er prachtig uitzag, je straalde gewoon. Ook de bruidskinderen waren heel mooi.Vooral de twee kleintjes in het karretje.
Jaja, ik ben komen kijken aan de kerk samen met mijn toekomstige schoonmama (christianne swennen van de sanama).Ik trouw op 24/05/08 met hare zoon Mario Didden. Ze had mij gevraagd als ik mee wou komen naar de mis, dan kon ik ook al eens zien hoe het allemaal in zijn werk gaat gan he;-).

Groetjes en nog heel veel geluk in het verdere leven.

Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...